Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Мъж ще смени името си с реклама на марка
Името „Джейсън ДжейЛабАудио” звучи доста интересно... и доста скъпо. Американецът Джейсън Садлър е получил оферта от 34 500 долара, за да смени официално фамилията си с названието на популярната марка слушалки, съобщава сайтът „АдУийк”. Младият мъж обаче може да спечели и много повече, ако друга фирма предложи по-солидна сума на обявения от него търг, в който стоката е... собственото му име.
Търгът се провежда в интернет и приключва на 12 декември т.г. След тази дата Садлър официално ще смени фамилията си и ще подмени всичките си документи с името на най-щедро заплатилата компания. „Инициативата BuyMyLastName.com е нова стъпка в развиването на рекламата чрез хора”, заяви той. „Не става въпрос за нещо смехотворно като татуировка на лицето, както правят някои. Аз търся марки, които обичат уникалните маркетингови идеи и искат да се прочуят по неповторим начин.”
Все пак Джейсън е поставил някои граници в търговското си начинание. „Ако искате да смените името ми на Джейсън МакароненаЯхния, няма проблем, но в същото време няма да приемам оферти за имена, които не харесвам”, сподели той. Сред нежеланите клиенти са религиозни организации, политически каузи и порнографски компании. „Тук чертая границата между вулгарната продажба на своята идентичност и уникалната маркетингова възможност”, категоричен е той.
Садлър е експерт в неочакваната реклама. През 2009 г. той се прочу с това, че носеше различно лого на тениските си всеки ден и пускаше снимките си в мрежата. Това начинание се превърна за него в пълнокръвен и печеливш бизнес на име IWearYourShirt, който вече наема хора, които да носят брандирани тениски и отразява това в редица блогове, видеоклипове и социални мрежи. Фирмата отчете приход от половин милион долара само през 2011 г. и 84 000 през стартовата 2009.
Сега Садлър се е концентрирал върху идеята за името, защото то е „най-важната част от идентичността му” и затова може да привлече голямо внимание... и пари.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.