На колко е равна нулата в новата реклама на електромобила Nissan

Каква стойност има една нула? Дали е никаква? Или крие неподозирани възможности? Тези въпроси са в центъра на новата, телевизионна реклама на електромобилите Nissan Leaf с нулев разход на гориво.

Филмът представя поредица от кадри, които показват различните обекти в ежедневието на хората и в природата с кръгла или елипсовидна форма, като тази на нулата. Идеята на рекламата е да провокира размисъл за значението на екологията сред американската аудитория. И да популяризира факта, че Nissan разработва кола, вдъхновена от великата стойност на цифрата 0, "без замърсяване за природата и зависимост от чуждестранния петрол". "Защото 0 е повече от нищо. 0 може да бъде всичко."

Рекламата е част от работата на TBWA/CHAT/DAY Ню Йорк. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ