На колко е равна нулата в новата реклама на електромобила Nissan


Каква стойност има една нула? Дали е никаква? Или крие неподозирани възможности? Тези въпроси са в центъра на новата, телевизионна реклама на електромобилите Nissan Leaf с нулев разход на гориво.

Филмът представя поредица от кадри, които показват различните обекти в ежедневието на хората и в природата с кръгла или елипсовидна форма, като тази на нулата. Идеята на рекламата е да провокира размисъл за значението на екологията сред американската аудитория. И да популяризира факта, че Nissan разработва кола, вдъхновена от великата стойност на цифрата 0, "без замърсяване за природата и зависимост от чуждестранния петрол". "Защото 0 е повече от нищо. 0 може да бъде всичко."

Рекламата е част от работата на TBWA/CHAT/DAY Ню Йорк. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Атанас Зафиров за визитата си в Китай: Поканата беше чисто партийна
Зелена вълна на борсите в Европа и Азия въпреки политическите сътресения
„Хамас“ обмисля американските предложения за спиране на огъня в Газа
Глобалните пазари през седмицата остават в очакване на вота на доверие в Париж
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Тръмп призова чуждите компании да уважават американските имиграционни закони
Ограничават движението на тежки камиони по магистралите заради края на празничните дни