На колко е равна нулата в новата реклама на електромобила Nissan


Каква стойност има една нула? Дали е никаква? Или крие неподозирани възможности? Тези въпроси са в центъра на новата, телевизионна реклама на електромобилите Nissan Leaf с нулев разход на гориво.

Филмът представя поредица от кадри, които показват различните обекти в ежедневието на хората и в природата с кръгла или елипсовидна форма, като тази на нулата. Идеята на рекламата е да провокира размисъл за значението на екологията сред американската аудитория. И да популяризира факта, че Nissan разработва кола, вдъхновена от великата стойност на цифрата 0, "без замърсяване за природата и зависимост от чуждестранния петрол". "Защото 0 е повече от нищо. 0 може да бъде всичко."

Рекламата е част от работата на TBWA/CHAT/DAY Ню Йорк. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Коледните бонуси в Словения стават задължителни
​​​​​​​Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Печалбата на банките у нас нараства с близо 4 на сто на годишна база
Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Лишават принц Андрю от титлите му