Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Наистина Smart!
“Ако имаше „Златен лъв“ за най-харесвана от публиката реклама в Международния рекламен фестивал в Кан, тази кампания на автомобилите Smart, дело на агенция BBDO, Германия, щеше да го грабне тази година“, пише Adweek.
Видеото наистина заслужава всяка отделена секунда внимание – авторите му експериментират, опитвайки да унищожат по всевъзможни начини в офроуд среда малка количка Smart. То бе приятна изненада за мнозина сред зрителите в едноседмичния рекламен фестивал във френския град, защото е излъчвано само в телевизионния ефир на Германия. Не е било публикувано в онлайн рекламните каталози с най-новото от света на маркетинга. Не е споделяно многократно в блоговете.
„То е страхотна малка история в духа на Давид и Голиат, която разказва за модела Fortwo на Smart сред природата, с „убийствен“ край, който тълпата (от зрители на фестивала) аплодира силно при излъчването му“, разказва още Adweek.
Рекламата спечели „Златен лъв“ за филм и филмово майсторство. Саундтракът към нея добре се вписва и адекватно я озвучава до самия й край.
Ето го и видеото. Наистина Smart, нали?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.