Наистина Smart!

“Ако имаше „Златен лъв“ за най-харесвана от публиката реклама в Международния рекламен фестивал в Кан, тази кампания на автомобилите Smart, дело на агенция BBDO, Германия, щеше да го грабне тази година“, пише Adweek.

Видеото наистина заслужава всяка отделена секунда внимание – авторите му експериментират, опитвайки да унищожат по всевъзможни начини в офроуд среда малка количка Smart. То бе приятна изненада за мнозина сред зрителите в едноседмичния рекламен фестивал във френския град, защото е излъчвано само в телевизионния ефир на Германия. Не е било публикувано в онлайн рекламните каталози с най-новото от света на маркетинга. Не е споделяно многократно в блоговете.

„То е страхотна малка история в духа на Давид и Голиат, която разказва за модела Fortwo на Smart сред природата, с „убийствен“ край, който тълпата (от зрители на фестивала) аплодира силно при излъчването му“, разказва още Adweek.

Рекламата спечели „Златен лъв“ за филм и филмово майсторство. Саундтракът към нея добре се вписва и адекватно я озвучава до самия й край.

Ето го и видеото. Наистина Smart, нали?

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Митът, който убива емоционалната интелигентност
Норвегия похарчи над 7 млн. долара за борба с нашествие на розова сьомга
Властите в Южна Корея арестуваха изпълнителя на световния хит Gangnam Style
Зеленски ще изпрати делегация в Ню Йорк за преговори за гаранции за сигурност
Всички членове на НАТО са постигнали предишната цел за разходи за отбрана, но само три отговарят на новата
Microsoft уволни служители заради влизане с взлом в кабинета на президента Брад Смит
Компанията за играчки Lego отчете връх в историята си със серия от финансови рекорди