Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-активното време за онлайн пазаруване
В дните преди и след Коледа по традиция потребителите по цял свят атакуват и сайтовете за електронна търговия. Седмици по-рано продавачите в интернет и марките със силно присъствие в мрежата обмислят последните тенденции в нея, новите технологични инструменти за продажба и стратегиите на маркетинга.
Не можете само да направите това, което сте сторили през миналата година, и да очаквате, че ще повишите онлайн продажбите, коментира Лаура Лейк в Marketing.About. От Коледа ни делят по-малко от 50 дни и само 12 от най-интензивното пазаруване за цялата година.
Готови ли сте за Коледния сезон? Ако не сте, това е призив за пробуждане. Едни от най-силните дни за търговия се задават на хоризонта и е време да се подготвите за тази активност от гледна точка на маркетинга, независимо дали се занимавате с онлайн търговия или само конкурентите Ви го правят.
В САЩ например, където е-търговията около Коледа е една от най-интензивните в света, маркетинг специалистите определиха 5 названия за всеки един от дните в предстоящите зимни празници на 2011 г. Според тях 24. ноември – Денят на благодарността – е "черен ден" за онлайн продажбите (и за продажбите като цяло). Хората остават у дома със семейството. 25. ноември се смята за "черен петък" след Деня на благодарността. Той обозначава началото на предстоящия традиционен Коледен шопинг сезон. Следва 13. декември, който в Щатите е известен като "зеления понеделник". Тогава eBay прави специална маркетинг кампания и се предполага, че това е последният ден, в който онлайн купувачите могат да правят покупки без да плащат допълнителни такси, за да бъдат опаковани купените от тях стоки за Коледа.
Кое ще бъде различното в сезона на електронната търговия през тази година?
Очакванията на потребителите се промениха в последните години и сега те изискват повече от онлайн продавачите. Настояват за изключителни услуги, добавена стойност и гладко протичане на транзакцията от началото до края й. Освен това искат да почувстват, че имат директна връзка с бизнеса. Затова се препоръчва на фирмите с онлайн предложения за продажби да направят маркетинг съобщението си максимално лично и не само да предизвикат удовлетворение сред клиентите, но и да провокират засилване на потребителската лоялност.
Купувачите и особено по-младите от тях много бързо усвоиха технологиите за онлайн пазаруване. Продавачите са длъжни да бъдат на върха с последните инструменти, които се предлагат. Като актуализират технологиите си, те показват, че бързо се присподобяват към средата и растат с по-високи темпове. Ако не останете агресивни с тестването на нови инструменти е по-вероятно да изостанете от конкуренцията.
Вземете празен лист хартия или отворете нов документ на компютъра си и се запитайте какви стратегии ще използвате и трябва да използвате в края на 2011 г., съветва Лаура Лейк. Отделете малко време и помислете за клиентите си. Къде се намират, как изглеждат? Какво смятате, че ще поръчат от Вас през този празничен сезон? Как можете да им помогнете да получат нещата по-бързо? Това са важни въпроси за маркетинг плана преди Коледа на всеки бизнес с онлайн присъствие, за които специалистите е полезно да се замислят сега.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.