Най-големите рекламодатели в САЩ

Най-големите рекламодатели в САЩ

Най-големите рекламодатели в САЩ

100-те компании в Съединените щати с най-големи бюджети за реклама са похарчили 109 млрд. долара, финансирайки кампании през 2013 г. Сумата достигна размера на вложенията в маркетинг преди кризата от 2007 г., посочва сп. Advertising Age.

Обновена база данни на изданието показва, че 100-те най-големи американски марки са увеличили бюджетите си за маркетинг през миналата година с 4,4%. Ръстът се дължи на значително раздижване от страна на технологичната индустрия, която инвестира все повече средства в реклама.

Най-много са спечелили от реклама Expedia и Microsoft, съответно 30% и 61%. Също както през 2012 г., Procter & Gamble е най-големият рекламодател в Щатите – тя е финансирала кампании за над 5 млрд. долара през 2013 г.

Ето как изглежда топ 12 на щедрите рекламодатели в Америка.

12. JPMorgan Chase с похарчени 1.88 долара за реклама.

11. Walt Disney Co. с 1.96 млрд.

10. Fiat Chrysler с 1.97 млрд.

9. Toyota с 2.09 млрд.

8. American Express с 2.19 млрд.

7. L'Oreal с 2.34 млрд.

6. Verizon с 2.44 млрд.

5. Ford с 2.56 млрд.

4. Comcast с 3.08 млрд.

3. General Motors с 2.15 млрд.

2. AT&T с 2.91 млрд.

1. Proctеr & Gamble с 5 млрд. долара.

Сред всички тях най-големи суми са отделени за реклама в телевизията. Повечето считат за втора по важност медия, в която да се показват, списанията. Някои отделят повече внимание на рекламата в интернет. Големи суми от маркетинг бюджетите им са били отделени и за финансиране на кампании с външна реклама, както и във вестниците на американския пазар.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ