Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-големите рекламодатели в САЩ
100-те компании в Съединените щати с най-големи бюджети за реклама са похарчили 109 млрд. долара, финансирайки кампании през 2013 г. Сумата достигна размера на вложенията в маркетинг преди кризата от 2007 г., посочва сп. Advertising Age.
Обновена база данни на изданието показва, че 100-те най-големи американски марки са увеличили бюджетите си за маркетинг през миналата година с 4,4%. Ръстът се дължи на значително раздижване от страна на технологичната индустрия, която инвестира все повече средства в реклама.
Най-много са спечелили от реклама Expedia и Microsoft, съответно 30% и 61%. Също както през 2012 г., Procter & Gamble е най-големият рекламодател в Щатите – тя е финансирала кампании за над 5 млрд. долара през 2013 г.
Ето как изглежда топ 12 на щедрите рекламодатели в Америка.
12. JPMorgan Chase с похарчени 1.88 долара за реклама.
11. Walt Disney Co. с 1.96 млрд.
10. Fiat Chrysler с 1.97 млрд.
9. Toyota с 2.09 млрд.
8. American Express с 2.19 млрд.
7. L'Oreal с 2.34 млрд.
6. Verizon с 2.44 млрд.
5. Ford с 2.56 млрд.
4. Comcast с 3.08 млрд.
3. General Motors с 2.15 млрд.
2. AT&T с 2.91 млрд.
1. Proctеr & Gamble с 5 млрд. долара.
Сред всички тях най-големи суми са отделени за реклама в телевизията. Повечето считат за втора по важност медия, в която да се показват, списанията. Някои отделят повече внимание на рекламата в интернет. Големи суми от маркетинг бюджетите им са били отделени и за финансиране на кампании с външна реклама, както и във вестниците на американския пазар.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.