Най-големите рекламодатели в САЩ

Най-големите рекламодатели в САЩ

100-те компании в Съединените щати с най-големи бюджети за реклама са похарчили 109 млрд. долара, финансирайки кампании през 2013 г. Сумата достигна размера на вложенията в маркетинг преди кризата от 2007 г., посочва сп. Advertising Age.

Обновена база данни на изданието показва, че 100-те най-големи американски марки са увеличили бюджетите си за маркетинг през миналата година с 4,4%. Ръстът се дължи на значително раздижване от страна на технологичната индустрия, която инвестира все повече средства в реклама.

Най-много са спечелили от реклама Expedia и Microsoft, съответно 30% и 61%. Също както през 2012 г., Procter & Gamble е най-големият рекламодател в Щатите – тя е финансирала кампании за над 5 млрд. долара през 2013 г.

Ето как изглежда топ 12 на щедрите рекламодатели в Америка.

12. JPMorgan Chase с похарчени 1.88 долара за реклама.

11. Walt Disney Co. с 1.96 млрд.

10. Fiat Chrysler с 1.97 млрд.

9. Toyota с 2.09 млрд.

8. American Express с 2.19 млрд.

7. L'Oreal с 2.34 млрд.

6. Verizon с 2.44 млрд.

5. Ford с 2.56 млрд.

4. Comcast с 3.08 млрд.

3. General Motors с 2.15 млрд.

2. AT&T с 2.91 млрд.

1. Proctеr & Gamble с 5 млрд. долара.

Сред всички тях най-големи суми са отделени за реклама в телевизията. Повечето считат за втора по важност медия, в която да се показват, списанията. Някои отделят повече внимание на рекламата в интернет. Големи суми от маркетинг бюджетите им са били отделени и за финансиране на кампании с външна реклама, както и във вестниците на американския пазар.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?