Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-добрите британски реклами 2011 – светеща и пееща къща край Темза
Проектът „Къща на хармонията” на британската верига магазини John Lewis беше обявен за най-добрата кампания от външна реклама във Великобритания през последната година. Това се случи по време на връчването на наградите Campaign Big Awards в Лондон. По традиция тези отличия се присъждат всяка година на най-добрите креативни рекламни проекти на Острова, показани по различни начини, в традиционните и нови медии.
Рекламната инициатива с къщата на John Lewis беше организирана в края на октомври миналата година. От компанията изградиха в лондонския район Саут Бенк край река Темза красива къща със специално осветление. Целта й бе да привлече вниманието на минувачите към серия от нови осветителни тела с марката John Lewis. С нея от компанията на практика показват каква атмосфера може да се създаде вкъщи с някоя от красивите лампи. Къщата всъщност представляваше голям джубокс. След избирането и пускането на музика светлините й започваха да танцуват в такт с нея. Когато някой от минувачите пуснеше любимото си парче, къщата интерпретираше ритъма със светлините си.
Едно от най-големите предизвикателства в изграждането й са били технологиите, които я правят „жива” и интерактивна. За инсталацията е бил необходим нов тип софтуер, обясняват членове на екипа, работили по рекламния проект.
Идеята на организаторите бе да подчертаят, че нищо не създава хубавата атмосфера в дома така, както идейното осветление, съчетано с музика.
Проектът осветява и озвучава мястото в продължение на няколко дни. Той е дело на маркетинг екипа на John Lewis, британската рекламна агенция Adam & Eve и специалистите в дигиталните медии от Upsetmedia.
Кратък филм за създаването му можете да видите след текста.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Nvidia придобива дял за 1 млрд. долара в Nokia
Компании |Цените на петрола се понижават на фона на очакванията за увеличение на добива от ОПЕК+
Енергетика |Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Политика |Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
ПР и събития | Advertorial |Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Политика |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Кати Ууд вижда хуманоидните роботи като най-голямата възможност в AI сферата
Икономика |Формулата на Безос за генериране на страхотни идеи
Техники за успех |На днешната дата, 29 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Времето: Слънчево с температури до 21 градуса
България |Силните финансови отчети в технологичния сектор успокояват опасенията от AI балон
Финанси |Как приливите създадоха първите градове?
Любопитно |ADVERTORIAL
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.