Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-добрите британски реклами 2011 – светеща и пееща къща край Темза
Проектът „Къща на хармонията” на британската верига магазини John Lewis беше обявен за най-добрата кампания от външна реклама във Великобритания през последната година. Това се случи по време на връчването на наградите Campaign Big Awards в Лондон. По традиция тези отличия се присъждат всяка година на най-добрите креативни рекламни проекти на Острова, показани по различни начини, в традиционните и нови медии.
Рекламната инициатива с къщата на John Lewis беше организирана в края на октомври миналата година. От компанията изградиха в лондонския район Саут Бенк край река Темза красива къща със специално осветление. Целта й бе да привлече вниманието на минувачите към серия от нови осветителни тела с марката John Lewis. С нея от компанията на практика показват каква атмосфера може да се създаде вкъщи с някоя от красивите лампи. Къщата всъщност представляваше голям джубокс. След избирането и пускането на музика светлините й започваха да танцуват в такт с нея. Когато някой от минувачите пуснеше любимото си парче, къщата интерпретираше ритъма със светлините си.
Едно от най-големите предизвикателства в изграждането й са били технологиите, които я правят „жива” и интерактивна. За инсталацията е бил необходим нов тип софтуер, обясняват членове на екипа, работили по рекламния проект.
Идеята на организаторите бе да подчертаят, че нищо не създава хубавата атмосфера в дома така, както идейното осветление, съчетано с музика.
Проектът осветява и озвучава мястото в продължение на няколко дни. Той е дело на маркетинг екипа на John Lewis, британската рекламна агенция Adam & Eve и специалистите в дигиталните медии от Upsetmedia.
Кратък филм за създаването му можете да видите след текста.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Социалният министър: Възрастта за пенсиониране не трябва да се увеличава
Политика |Луис де Гиндос: ЕЦБ подкрепя по-малко банкови буфери и по-прости правила за малките кредитори
Финанси |Nike отчита изненадващ ръст на приходите на фона на усилията за преструктуриране
Компании |САЩ и Франция ще проведат военна мисия за противодействие на Китай в космоса
Свят |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.