Най-добрите британски реклами 2011 – светеща и пееща къща край Темза

Проектът „Къща на хармонията” на британската верига магазини John Lewis беше обявен за най-добрата кампания от външна реклама във Великобритания през последната година. Това се случи по време на връчването на наградите Campaign Big Awards в Лондон. По традиция тези отличия се присъждат всяка година на най-добрите креативни рекламни проекти на Острова, показани по различни начини, в традиционните и нови медии.

Рекламната инициатива с къщата на John Lewis беше организирана в края на октомври миналата година. От компанията изградиха в лондонския район Саут Бенк край река Темза красива къща със специално осветление. Целта й бе да привлече вниманието на минувачите към серия от нови осветителни тела с марката John Lewis. С нея от компанията на практика показват каква атмосфера може да се създаде  вкъщи с някоя от красивите лампи. Къщата всъщност представляваше голям джубокс. След избирането и пускането на музика светлините й започваха да танцуват в такт с нея. Когато някой от минувачите пуснеше любимото си парче, къщата интерпретираше ритъма със светлините си.

Едно от най-големите предизвикателства в изграждането й са били технологиите, които я правят „жива” и интерактивна. За инсталацията е бил необходим нов тип софтуер, обясняват членове на екипа, работили по рекламния проект.

Идеята на организаторите бе да подчертаят, че нищо не създава хубавата атмосфера в дома така, както идейното осветление, съчетано с музика.

Проектът осветява и озвучава мястото в продължение на няколко дни. Той е дело на маркетинг екипа на John Lewis, британската рекламна агенция Adam & Eve и специалистите в дигиталните медии от Upsetmedia.

Кратък филм за създаването му можете да видите след текста.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ