Най-злополучното рекламно позициониране

Най-злополучното рекламно позициониране

Позиционирането във външната реклама и на печатните страници може да изиграе лоша шега. Комични, абсурдни и неадекватни примери доказват това. Някои от тях представя във фотогалерия Business Insider. Снимките в поредицата ви представяме тук. Защото само фотографският материал, не думите, могат да онагледят как една добра рекламна кампания може да бъде обезсмислена и дори да се превърне в лош пример само заради мястото където е сложена.

Примерите са озаглавени от американските автори „най-злополучното рекламно позициониране“. Ето ги.

 
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Ръст на борсите в Европа, STOXX 600 достигна нов рекорден връх
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
МРРБ спря поскъпването на водата в градовете с държавни ВиК оператори
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи