Най-злополучното рекламно позициониране

Най-злополучното рекламно позициониране

Позиционирането във външната реклама и на печатните страници може да изиграе лоша шега. Комични, абсурдни и неадекватни примери доказват това. Някои от тях представя във фотогалерия Business Insider. Снимките в поредицата ви представяме тук. Защото само фотографският материал, не думите, могат да онагледят как една добра рекламна кампания може да бъде обезсмислена и дори да се превърне в лош пример само заради мястото където е сложена.

Примерите са озаглавени от американските автори „най-злополучното рекламно позициониране“. Ето ги.

 
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

България на две скорости: София се движи напред, а периферията изостава
Kaufland България получи инвестиционен кредит от УниКредит Булбанк в подкрепа на устойчивата си експанзия
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
Румен Спецов официално вече е особен управител на дружествата на „Лукойл“ у нас
ООН съобщи за безпрецедентна жилищна криза в Украйна заради войната
Китай откри най-голямото находище на злато от 1949 г. насам
Аукционна къща в Германия пусна на търг предмети от Холокоста и предизвика скандал с Полша
Украйна и Франция подписаха декларация за купуване на 100 изтребителя Rafale