Най-злополучното рекламно позициониране

Най-злополучното рекламно позициониране

Позиционирането във външната реклама и на печатните страници може да изиграе лоша шега. Комични, абсурдни и неадекватни примери доказват това. Някои от тях представя във фотогалерия Business Insider. Снимките в поредицата ви представяме тук. Защото само фотографският материал, не думите, могат да онагледят как една добра рекламна кампания може да бъде обезсмислена и дори да се превърне в лош пример само заради мястото където е сложена.

Примерите са озаглавени от американските автори „най-злополучното рекламно позициониране“. Ето ги.

 
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Историческият център на Истанбул се превръща в пешеходна зона
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите