Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-лошата реклама в Америка
Анимационно видео на памперси отнесе тазгодишната антинаграда „Абсолютно най-лошата реклама в Америка”. То беше избрано в рамките на класацията на вторите годишни „награди” за най-лоша телевизионна реклама в страната, съставена от блога на Съюза на потребителите в САЩ – The Consumerist.
Кампанията е неуспешен опит на Saatchi&Saatchi Ню Йорк за памперсите Luvs, които са марка на P&G, пише mediabistro.com. Наречена е “Poop! There it is” и показва анимационно филмче с шоу за таланти, в което бебета се състезават за това кой ще демонстрира най-големия талант да напълни памперсите си най-много. 32% от участниците във вота на сайта (или 113 хил. души) смятат, че тя е абсолютно най-лошата реклама в Америка за 2011 г.
Рекламата можете да видите след този текст.
Категорията „абсолютен” е една от деветте в антикласацията на Consumerist. Сред останалите категории в състезанието е например „Най-дразнеща проява на човешко същество”. Тази година тя беше присъдена на "Flash Mob" човека в реклама на AT&T (23,98% от вота). Нейната идея е да покаже неадекватното поведение на мъж, който се движи назад в сравнение с останалите около него, и така да подчертае колко е важно „да не бъдеш последния, който разбира” и да използваш по-бързата, 4G мрежа на AT&T.
Друга категория е „Група, която трябва да се раздели”. Като такава, потребителите окачествяват служителите в рекламите на The Esurance, създадени от агенция Duncan/Channon.
За най-зловещи реклами в Америка през тази година бяха избрани тези с „пудинг лицата” на героите за JELL-O пудинг.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.