Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-подходящото време за споделяне в социалните медии
Можете да изградите по-голяма и по-ангажирана аудитория в социалните медии с повече тактика. В сайтовете за комуникация печели хитрият труд, не покачването на количеството часове за работа с тях.
Валутата на социалните медии е споделянето. То е умение, което не всички марки владеят. Както всички умения, се нуждае от малко стратегия и много упорство, за да се усъвършенства.
Всеки ден сме засипани с огромно количество информация, идваща на потоци в много канали. Целта е да я четем, гледаме и след това да мислим за нея. Това означава, че най-голямото предизвикателство пред доброто споделяне е да направим нашите неща по-добри от останалите. Как да разберем дали са такива? Като се запитаме следните въпроси:
• Моята мрежа от хора в социалните медии ще ми благодари ли, че съм публикувал това?
• Кара ли ме моята публикация да възкликна от учудване/забавление/чувство за абсурд?
• Пасва ли тя на моята аудитория? Хората обичат да споделят неща, които ги правят да изглеждат в очите на „приятелите” им красиви, умни, интелигентни, модерни, любознателни, забавни. С тях те градят в социалните медии собствена виртуална марка. Свой виртуален „аз”. Градят себе си или поне образ на човека, който искат да бъдат.
• Бих ли изпратил това с имейл на приятел? Интересно ли е?
След това:
1. Тествайте данните си. Всеки администратор на страница може да определи кое е най-доброто време за споделяне в нея с малко експериментиране. Това време ще е моментът, в който най-голям дял от аудиторията на страницата е онлайн. Facebook показва такава информация на администраторите на фен страници във Facebook Insights под раздела Posts.
2. Ако залагате основно на Facebook, фокусирайте се върху часовия пояс 13-16 ч. през работната седмица и на дните в края й – четвъртък и петък. Това са моментите с най-висока стеен на отзвук сред аудиторията според изследване на американската фирма Buddy Media. Друго изследване в Щатите посочило, че рекламодателите, продаващи на клиенти в b2c сектора, получават 32% повече внимание през уикендите.
3. В Twitter, плувайте срещу потока, като направите публикациите си видими, избягвайки пиковите моменти на споделяне като уикендите, когато кликването в сайта е най-голямо.
4. В Google+ опитайте късните сутрини по време на работната седмица. Там може да ползвате инструмента Timing+. Той анализира публикациите в Google+ и показва кой час отговаря най-добре на страницата ви, за да постигнете най-висока степен на ангажираност.
5. В Pinterest всичко е свързано със събота. Особено събота сутрин. Може би защото сайтът е любим на дами, които пазаруват, готвят и се занимават с други неща през останалата част от седмицата и уикенда.
6. В LinkedIn споделяйте преди или след работно време. И там има смисъл да публикувате през уикендите.
По съвети в американското списание Inc.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.