Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-популярните лъжи в маркетинга
„През годините съм бил свидетел на хиляди маркетинг съобщения – в уебсайтове, прессъобщения, по време на конференции и по телефона. Тъй като те често са пълни с клишета, съставих списък на най-често срещаните лъжи в маркетинга заедно със значението им – какво всъщност имат предвид компаниите, когато ги отправят към клиентите.“ Това коментира с намигване към маркетолозите Джофри Джеймс – автор на Inc.com. Ето и десетте му фаворита.
● „Продуктът ни е от най-ново поколение/ водещо поколение.“
Истината: Това е бета версия, която се надяваме да подобрим, да установим кои са грешките в нея и да ги премахнем, след като я използвате.
***
● „Продуктът ни е произведение на изкуството/ трето поколение/ с уеб възможности.“
Истината: Имаме този продукт, но нямаме идея защо бихте искали да го купите.
***
● „Ще надхвърлим очакванията ви.“
Истината: Но няма да можем, защото току що ги повишихме с тази глупава забележка.
***
● „Искаме да сме ваш партьор, не само провайдър.“
Истината: Искаме да ви заключим във вашия акаунт/профил и да държим конкурентите извън него.
***
● „Създадохме продукта си с вашите бизнес цели наум“.
Истината: Молим се да имаме нещо, от което фирмата ви се нуждае.
***
● „Ние сме индустриален лидер.“
Истината: Знаем, че това е безсмислено твърдение, но звучи хубаво.
***
● „Продуктите ни са изключителни/ отлични/ уникални.“
Истината: Нямаме идея как да окачествим ползите от покупката им.
***
● „Предлагаме 36-градусова услуга.“
Истината: Когато ни се обадите накрая завършвате обикаляйки стаята в кръг.
***
● „Предлагаме потребителско обслужване от световна класа.“
Истината: Когато ни се обадите, персоналът ни трудно ще се справи с разговор на английски.
***
● „Имаме най-ниската цена на собственост.“
Истината: продуктът ни е бил със сериозна надценка.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Милиони потребители са потенциално засегнати след кибератака срещу Gucci, Balenciaga и Alexander McQueen
Бизнес |Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
ПР и събития | Advertorial |САЩ и Китай стигнаха до споразумение за прехвърляне на собствеността върху TikTok
Свят |Новата икономика: Притесненията за заплащането разделят европейците
Икономика |Технополис започва да приема предварителни поръчки за новите модели iPhone 17
Технологии | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Хороскоп |5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Техники за успех |Израел започна сухопътно настъпление в град Газа
Свят |Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
Свят |На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
На днешната дата |Тръмп подписа указ за разполагане на Националната гвардия в Мемфис
Свят |Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Свят |Времето: Сутринта мъгливо, следобед - слънчево
България |ADVERTORIAL

Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

Партньорът на Microsoft за 2024 г. Noventiq Bulgaria със събитие за AI агенти и киберсигурност на 25 септември в София

Коментари
Няма въведени кометари.