Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-продаваните продукти на всички времена 3
Ако сте от поколението, което помни времената на видео игрите с джойстик, когато компютрите бяха големи бели ръмжащи кутии, а мониторите - с форма на куб, няма как да не познавате Супер Марио.
Италианският водопровочдчик, който подскача и удря главата си настойчиво в тухлени стени, заобиколен от опасни костенурки, е един от 10-те най-продавани продукта в бизнес историята на света. Това сочи класация на американската изследователска корпорация от щата Делауер 24/7 Wall. St. В нея той е посочен на 6. място.
“Супер Марио“ е видео игра, продавана от представянето си на пазара през 1981 г. до днес, поне 262 милиона пъти. Създател е японската Nintendo, която превзема света с този свой продукт. От дебютирането му през 1981 г. в популярната игра Donkey King, Марио се появява в 115 заглавия и собствена серия от анимации. Тоест, той излиза от света на играта си и започва да присъства на много други места, което го прави истински бранд и творчески бестселър.
Първоначално героят бил познат като Скачащият човек (Jumpman) в японска игра. След това, в Америка, бил направен водопроводчик с името Марио Брос. Франчайз.
През 2011 г. „Книгата за рекорди на Гинес“ определи оригиналния Марио за най-известния герой от видео игра след допитване до над 13 000 читатели.
По средата на топ 10 с най-продаваните продукти на всички времена, на 5. позиция, авторите от 24/7 Wall St. посочват и друга стока, плод на развитието на електрониката – таблетът на Apple iPad.
С раждането си той положи началото на изцяло нова продуктова линия, която конкуренцията се принуди да последва.
Към днешна дата таблетът е бил продаден поне 211 милиона пъти по света, може би на мнозина сред вас, които четете това. Въпреки че загуби пазраен дял в първото тримесечие на 2014 г., той все още държи позицията на най-добре продаващ се вид таблет. Apple държи 32.5% от пазара на таблети в света. (За сравнение, в първите три месеца на 2013 г. пазарният й дял е бил 40%, по данни на IDC.) Причина за спада е интересът на потребителите към аналогичния продукт на конкуренцията Samsung. Освен това таблетът е продкукт, който не се обновява толкова често от хората, колкото телефона. С други думи, много по-често предпочитаме да си купим по-нов телефон, отколкото таблет.
Кои са четирите най-продавани продукти на всички времена, очаквайте в продължението!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.