Най-трогателните реклами 9


Този силен испански филм от 2002 г. е посветен на несъвършенставата на света. Създаден е за компанията Fotoprix, която се занимава с фотографска техника, специален софтуер и всичко останало, което може да бъде от полза в работата на един професионален фотограф.

Идеята на трогателните кадри е, че като всеки майстор на изкуствата, фотографът много често се стреми да покаже на хората света, по-добър и по-справедлив, отколкото е в действителност. Въздействието им обаче може да ви просълзи и натъжи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Цитат на деня
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон