Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-трогателните реклами 9
Този силен испански филм от 2002 г. е посветен на несъвършенставата на света. Създаден е за компанията Fotoprix, която се занимава с фотографска техника, специален софтуер и всичко останало, което може да бъде от полза в работата на един професионален фотограф.
Идеята на трогателните кадри е, че като всеки майстор на изкуствата, фотографът много често се стреми да покаже на хората света, по-добър и по-справедлив, отколкото е в действителност. Въздействието им обаче може да ви просълзи и натъжи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.