Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Накъде гледа Facebook?
Отдавна се знае за интереса на създателя на Facebook Марк Зукърбърг към Китай - младият Зук е известен със способностите си да говори китайски език. Втората по големина икономика на света съдържа колосален потенциал на интернет потребление (и рекламно финансиране), въпреки че по отношение на онлайн услугите е обслужвана от местни компании.
Наскоро главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандбърг изнесе реч пред завършващи студенти на университета "Цинхуа" в Пекин, обръщайки се към тях с "бъдещите лидери не само на Китай, но и глобално". Азия обаче не е единственото място с бизнес потенциал според Facebook, която, впрочем, се издържа от рекламни приходи. Зукърбърг знае това и той гледа картата на света. В момента над 52% от рекламните приходи на компанията му идват от източници извън САЩ.
Къде може да има развитие?
Африка, е отговорът за Facebook, според материал в Business Insider. Американският бизнес сайт съобщава, че най-голямата социална мрежа е открила първия си офис на континента - в Йоханесбург. Facebook ще бъде представена официално от Нуну Нтшингила-Нйеке - изтъкната личност от рекламния бизнес на Африка, председател на рекламна агенция Ogilvy в ЮАР.
От глобалните рекламни приходи на Facebook около 80% идват от Азиатско-тихоокеанския регион и Европа, 20% от "останалата част на света", включително Южна Америка и Африка. По-ниският дял мотивира компанията да се развива в тези части на планетата - тя вижда в тях рекламен и потребителски ресурс. В Африка Facebook се сдобива с по-малки приходи на един регистриран. В САЩ се падат по 8,32 долара на потребител за Facebook, в Европа - 2,99 долара, в Азия - 1,18, а в "останалата част на кълбото" - по едва 80 цента.
Едва 120 милиона души от населението на Африка, което е над 1 млрд., използват Facebook. Потенциалът е видим. Освен това е значим за глобалното разпространение на Facebook и е стратегически. Сега новият офис на Facebook в Южна Африка ще заработи за покачване на стойността на рекламните приходи, които се получават на потребител. Между другото, повече от 80% от африканските потребители на Facebook се свързват с мрежата чрез мобилни телефони. Голяма цел ще бъде да се оптимизират дигиталните реклами в сайта така, че да работят дори на по-малките мобилни екрани с лоша резолюция или при по-лоша мобилна връзка с интернет.
"Ние знаем, че подходът "еднакво за всички" няма да проработи когато става дума за изработване на продукти и решения, отнасящи се за разнообразните нужди на континента. Ето защо сме отдадени да създаваме решения, които съответстват на хората, бизнеса и особено на африканските пазари". Това коментира директорът за Близкия изток, Турция и Африка на Facebook в изявление. "Ще работим по-тясно с бизнеса и агенциите, за да разберем предизвикателствата, да можем да създадем решения, които ще ни дадат възможност да развием бизнеса си", допълва той.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.