Направете фирмения сайт още по-полезен: 7 работещи съвета

Направете фирмения сайт още по-полезен: 7 работещи съвета

Направете фирмения сайт още по-полезен: 7 работещи съвета

Фирменият сайт не е само въпрос на имидж. Той може и да повишава продажбите. 

Как?

На този въпрос отговаря списание Inc.

"Да имате хиляди посетители в сайта си е чудесно. Накрая обаче всичко се оказва свързано със създаването на разговори между тях и бизнеса, коментирането, активното взаимодействие", пишат авторите. "Каква е ползата от влагането на трудно спечелени пари в създаването на сайт и трафик, ако сайтът в крайна сметка не работи за повече продажби?", питат те. И посочват, че според изследване на американската фирма Econsultancy от всеки 92 золара, похарчени за маркетинг, който създава трафик в сайтовете, едва 1 долар в крайна сметка е отделен за опит за провокиране на разговор между бизнеса и хората.

"Има няколко тактики, с които обратната връзка може да се активизира", допълват те. И препоръчват следното: 

  • Изтъкнете в сайта си колко уникално е вашето бизнес предложение. Ако предлагате безплатна доставка, денонощно потребителско обслужване, намаления, тази информация трябва да стои в началната ви страница.
  • Посочете възможно повече причини да ви се има доверие. Например отзиви на клиенти, разкази на партньори, сертификати, подкрепени от парични суми гаранции, политики за сигурността на данните, членства на бизнеса в местни организации, участия в благотворителни и екологични инициативи, лога на компании, сътрудничили успешно с фирмата. Ако хората разпознаят едно единствено нещо в сайта ви, на което вече имат доверие, това ще работи за вас.
  • Сложете и призиви за действие. С други думи, трябва да бъде очевидно и ясно какво искате посетителите да направят в сайта ви. Ако целта ви е да им предоставяте информация за контакт, тогава направете голяма бланка за обратна връзка. Ако искате чрез сайта си да правите електронни продажби, направете пътя до тях максимално прост и лесен, само с няколко кликвания.
  • Направете бърз процеса на създаване на разговор с компанията. Това е едно от най-пренебрегваните от бизнес сайтовете неща. Не губете от времето на хората. Нека им бъде лесно да се обръщат към вас. 
  • Редактирайте заглавията. Те са част от първото впечатление, с което се сдобива поситителят на сайта. Ако някое от тях не работи, постарайте се да го направите по-атрактивно, разбираемо, или просто го премахнете. 
  • Вградете видеоклипове. Според анализ на друга изследвателска фирма – DigitalShrepa, 80% от онлайн посетителите гледат клиповете в сайтовете. Само 20% четат текството съдържание докрай. Видеото ангажира потребителите повече и ги кара да стоят по-дълго в страницата.
  • Предложете бърз сайт, с мигновено зареждане на страниците. Нищо не отказва хората повече от бавното зареждане на някой адрес. Разликата от секунда-две може да е решаваща за обратната връзка. Според Kissmatrics една секунда забавяне може да намали активното взаимодействие на хората със сайта със 7%.
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ