Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Напред към една от три иновативни идеи в България
Нов, различен проект стартира днес Johnnie Walker в България. Под познатото мото Keep Walking марката предизвиква българите да изберат една от три иновативни идеи. Всяка от тях по различен начин показва как с действията си можем да допринесем за по-доброто бъдеще. Това разказа днес в Народния театър първият български посланик на марката -режисьорът Явор Гърдев.
Това е глобален проект на марката, който започва днес и ще се реализира в 7 държави. Кампанията представя проекти в 3 области – технологичен, арт и бизнес. Един от тях със сигурност ще бъде реализиран в България. Кой ще бъде той обаче зависи от активността на потребителите.
Кампанията е игра. Всеки българин може да прави крачки в рамките на инициативата. Това може да стане като потребителят използва своя iPhone, след като свали специално безплатно приложение от Apple store, в което има акселератор. С него той може да записва крачките си.
Крачки могат да бъдат правени само с iPhone. Останалите смартфони не поддържат тази възможност, обясниха организаторите. В проекта обаче могат да участват и желаещите да се включат, които нямат такива устройства като влязат във Facebook страницата му.
“Тазгодишната кампания е много различна. Тя е новаторска и е някакъв вид игрова. Освен това е и социално ангажирана“, обясни Явор Гърдев.
Типично в духа на Johnnie Walker, кампанията надгражда схващането за силата на прогресивните идеи по примера на трите поколения от фамилията Уокър. Това семейство с хъс и иновативно мислене успява да направи малкия си семеен бизнес, основан през 1820 г., в №1 блендирано скоч уиски в света.
Johnnie Walker предизвиква българите да "крачат" за три иновативни идеи до 3 ноември. Идеята на проекта Keep Walking е да придаде нов смисъл на ежедневното крачене, превръщайки го в израз на персоналния принос за осъществяването на новаторските инициативи. Затова той предизвиква хората да даряват крачките си за една от трите идеи, която искат да бъде реализирана у нас.
iPhone пролжението на кампанията отмерва и събира крачки за всяка физическа стъпка, която е направена, чрез използване на вградения в него акселерометър, докато виртуалните крачки във Facebook се отмерват чрез серия от забавни задачи. По тези два начина всеки може да подкрепи една от следните инициативи:
Технологичният проект Pavegen. Той е иновативно решение, което превръща кинетичната енергия в електрическа чрез специални плочки. Поставени върху настилката на всяко оживено място в града, те превръщат стъпките на хората в един неизчерпаем източник на електроенергия. Идеята на проекта Pavegen е да покаже на хората ролята, която могат да имат в алтернативните енергийни решения за техния град.
Арт проектът на Зе Франк. Автор на иновативния арт проект е американецът Зе Франк. Той ще визуализира гласа на обществото по даден провокативен въпрос, като изгради огромна арт инсталация, съставена от лицата и мненията на хората.
Бизнес проектът Hub Culture. Целта на проекта Hub Culture е да насърчи предприемачеството. Той представлява семинар, в който лектори и консултанти ще са едни от най-добрите чуждестранни и български специалисти в различни области. Всеки, който го посети с идея за собствен бизнес, ще може да си тръгне с готов бизнес план.
Направено през лятото проучване у нас показва, че за 62% от българите натрупаният опит, който придобиват при реализацията на даден проект, e по-важен от постигнатите резултати, отбелязват още от Johnnie Walker. Едновременно с това 88% от българите вярват, че обединявайки усилията си, можем да постигнем повече. Стъпвайки на тези две твърдения, които очертават промяната в съвременното схващане за успеха, проектът Keep Walking ще насърчи българите да изберат една от трите инициативи, която ще бъде реализирана у нас през пролетта на 2012 година.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.