Необикновено изкуство рекламира „Хюндай”


Новата кампания на рекламна агенция Innocean за „Хюндай” включва работата на пустинни скулптор и импресионист Джим Деневън.

Художникът се занимава с това да прави творби с големи мащаби, в чиято изработка включва клони, камъни и собствените си ръце, за да създаде изкуство в пустини и пресъхнали солени езера. В последната реклама на „Хюндай” той използва модела i40 и създава впечатляващ проект от огромни свързани кръгове. Прави го върху коритото на пресъхналото езеро Ребека в западна Австралия, обясняват авторите в creativity-online.

Ноа Маршал от Innocean режисира рекламния телевизионен филм, както и още три уеб-филма – хроники на пътуването на Деневан и работата му по проекта с кръговете.

Рекламата можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Израелската армия удари висши лидери на групировката Хамас в столицата на Катар (ВИДЕО)
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Ще попадне ли Лукойл в следващия пакет от санкции на ЕС?
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие