Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Неподозираните грешки на търговците
Ето я суровата реалност в бизнеса: ако искате да правите пари, трябва да се научите как да маркетирате и да продавате. Точка!
Мнозина се страхуват, че като търговци са твърде настоятелни към клиентите, или че са твърде слаби. Не може да се каже, че страховете им не са оправдани - наистина прекалената агресивност е често срещана, а липсата на настойчивост е също основен проблем.
За съжаление, по-голямата част от хората не са научени да продават добре. Не им е предаден занаятът. Също така, на повечето от търговците им липсва правилното образование, за да търгуват конкретно това, което се продава.
Мнозина допускат неподозирани от тях самите грешки:
Грешка #1: Мислят, че продажбите са само заради парите. "Отне ми дълго, за да разбера, че продажбите не са нищо повече от споделяне на решение пред някой, който има същия проблем. Това е то.", коментира в Inc.com авторката на книгата "Make Money Your Honey" Аманда Абела от САЩ. И докато понякога се изисква малко убеждаване, за да разбере човек как ще му се помогне, ако купи нещо, или как той ще се почувства по-добре, продажбите все пак може да бъдат и забавляващ процес, в който да има много смях, отколкото стрес и напрежение.
Парите наистина са важна цел, но те са само една част от много дълъг път на търгуването. Всъщност, парите дори не са водещата цел. Основното е да се уверите, че клиентът получава помощта, от която се нуждае. Понякога това означава дори да признаете, че не сте квалифицирани и да насочите хората другаде. Още: вие не сте свършили с продажбата щом парите постъпят в банковата ви сметка. Приключвате, когато сте изпълнили обещанието си да направите клиентите доволни.
Когато търгувате и маркетирате с тази гледна точка, създавате единственото нещо, което мотивира клиентите да ви плащат: връзка с тях, основана на доверие и уважение.
Грешка #2: Всъщност, не разбират много добре пазара. Мнозина смятат, че е достатъчно "да споделят" за продукта си пред определена група от хора, парите ще потекат. За да можете да търгувате правилно, трябва да познавате пазара много добре. Какво иска той? Какъв език използва? Какви са препятствията, пред които сте изправени? Какви страхове има? Какво желаят хората истински и съкровено? Какви социални мрежи използват?
Моментът, в който можете да отговорите на тези въпроси, е моментът, в който създавате реалистична стратегия за продажби.
Грешка #3: Сковани са от страх от края на месеца. Това е една от най-сложните и неподозирани спънки. Човек може да се научи с времето на техники за търгуване и да създаде солидна стратегия. Но ако е твърде разтревожен какъв ще бъде резултатът, това няма да има значение. Продажбите са вид обмен на енергия. Ако с гласа си говорите уверено и предлагате, но с ума си се страхувате дали ще приключите месеца с добър доход, ще ви бъде по-трудно да направите сделката. Хората дори подсъзнателно подушват страха.
Освен това мнозина твърдят, че прекомерното мислене дали ще се направят пари в края на месеца, кара търговците да саботират себе си. Ето защо е толкова важно да се разграничите от ситуацията си. Как може да стане? Аманда Абела например го прави, като в края на всеки работен ден разговаря с човек за самия него или за нещо друго. "В края на деня така си припомням, че наистина не винаги става въпрос само за мен", казва тя.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.