Нова дефиниция за лукс в рекламата на „Кадилак“


„Кадилак“ е поредният автомобилен производител, чиито рекламни кампании след кризата акцентират върху идеята за съвършено нова епоха в представата за лукса. Компанията е готова с поредица от филми, в чиито сюжети е пълно с красиви жени, стил и големи, бързи коли.

Последното й рекламно видео, което се завъртя в мексиканския ефир, представя тъмнокоса, елегантна героиня. В кадрите тя се отказва от едно от най-големите изкушения за дамите – хубав парфюм в полза на мощен автомобил „Кадилак“. Видеоклипът е дело на агенция Olabuenaga Chemistri, Мексико. Казва се „Парфюмът". Можете да го видите след този текст.

Той следва друга реклама на „Кадилак", която също се фокусира върху новото разбиране за скъпите, красиви придобивки, които създават удоволствие в живота на клиента на компанията (най-често мъж). Рекламата на „Кадилак“ преди „Парфюмът“ е под заглавие „Red Blooded Luxury”. В нея се преплитат послания за харизмата, високите скорости и чувството за независимост, които определят „нов стандарт в света лукса".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите