Нова дефиниция за лукс в рекламата на „Кадилак“

„Кадилак“ е поредният автомобилен производител, чиито рекламни кампании след кризата акцентират върху идеята за съвършено нова епоха в представата за лукса. Компанията е готова с поредица от филми, в чиито сюжети е пълно с красиви жени, стил и големи, бързи коли.

Последното й рекламно видео, което се завъртя в мексиканския ефир, представя тъмнокоса, елегантна героиня. В кадрите тя се отказва от едно от най-големите изкушения за дамите – хубав парфюм в полза на мощен автомобил „Кадилак“. Видеоклипът е дело на агенция Olabuenaga Chemistri, Мексико. Казва се „Парфюмът". Можете да го видите след този текст.

Той следва друга реклама на „Кадилак", която също се фокусира върху новото разбиране за скъпите, красиви придобивки, които създават удоволствие в живота на клиента на компанията (най-често мъж). Рекламата на „Кадилак“ преди „Парфюмът“ е под заглавие „Red Blooded Luxury”. В нея се преплитат послания за харизмата, високите скорости и чувството за независимост, които определят „нов стандарт в света лукса".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп е разочарован от Путин, днес ще разговаря със Зеленски
Финансовият министър: Данъците няма да се повишават
Масирано полицейско присъствие по всички пътища в страната ще има днес и в неделя
Перуанско заведение в столицата Лима оглави класацията „50-те най-добри ресторанта в света“
Времето: Жълт код за високи температури в 18 области
Петролът поевтиня, след като Иран потвърди ангажимента си за неразпространение на ядрени оръжия
Премиерът с призив: Да няма стихийна паническа обмяна на левове в евро!
Производителят на чипове Nvidia може скоро да стане най-скъпата компания в историята