Нова дефиниция за лукс в рекламата на „Кадилак“


„Кадилак“ е поредният автомобилен производител, чиито рекламни кампании след кризата акцентират върху идеята за съвършено нова епоха в представата за лукса. Компанията е готова с поредица от филми, в чиито сюжети е пълно с красиви жени, стил и големи, бързи коли.

Последното й рекламно видео, което се завъртя в мексиканския ефир, представя тъмнокоса, елегантна героиня. В кадрите тя се отказва от едно от най-големите изкушения за дамите – хубав парфюм в полза на мощен автомобил „Кадилак“. Видеоклипът е дело на агенция Olabuenaga Chemistri, Мексико. Казва се „Парфюмът". Можете да го видите след този текст.

Той следва друга реклама на „Кадилак", която също се фокусира върху новото разбиране за скъпите, красиви придобивки, които създават удоволствие в живота на клиента на компанията (най-често мъж). Рекламата на „Кадилак“ преди „Парфюмът“ е под заглавие „Red Blooded Luxury”. В нея се преплитат послания за харизмата, високите скорости и чувството за независимост, които определят „нов стандарт в света лукса".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 26 ноември. Имен ден празнуват Стилиан, Стилян, Стилиана, Стиляна
Борисов: ЕС ще ни даде дерогация за отбраната и дефицитът ще стане 2,7%
Мерц: Путин няма как да излезе успешно от войната в Украйна
Хиляди часове труд и 70 тона кеш: как еврото сменя лева в магазините?
Тръмп изпраща свои представители в Москва и Киев, отказа се от крайния срок за мирния план
CNN: Украйна се е съгласила на мирно споразумение за спиране на войната
Бившият бразилски президент Болсонаро ще прекара 27 години в килия със самостоятелна баня
Бизнес перспективи: Накъде се е насочил криптопазарът?