Нова, забавна реклама на Volkswagen

Volkswagen Австралия и агенция DDB Сидни представиха интегрирана кампания, с която популяризират новия модел Tiguan.

Телевизионната реклама в кампанията отново е подчинена на типичния за марката забавен дух. Наречена е „Cross country” и от снощи се върти по местните телевизии.

Герои в нея са млада двойка, които след като са изпитали качеството на новия им Tiguan, са развили пристрастеност към „по-хубавите неща в живота“, обясняват от рекламната агенция.

По думите на Ник Прингъл, криейтив директор на DDB Сидни, в сърцето на тази кампания е прозрението за качеството: "Веднъж щом си го усетил е много трудно да се върнеш назад. Това ни позволи да говорим за Tiguan по начин, с който много от зрителите на 30 г. биха се асоциирали“.

Как изглеждат героите в рекламата, защо бързат толкова и какво се случва с тях, моежете да видите след този текст.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Пеевски: КПК трябва да бъде закрита, за да престанат фалшивите драматургии, че била бухалка
Визита в Шотландия: Тръмп предупреди Европа да спре „ужасното нашествие“ от мигранти
На днешната дата 26 юли. Имен ден празнуват Параскева, Парашкева
Нова епизод: Черният леопард забелязан до шуменския кв. „Мътница“, местните жители са предупредени
Времето: Червени и оранжеви кодове за високи температури в цялата страна
Китайският премиер предложи международна организация за сътрудничество в изкуствения интелект
Китай е създал най-големия кристал за лазерно оръжие в космоса