Нова, забавна реклама на Volkswagen


Volkswagen Австралия и агенция DDB Сидни представиха интегрирана кампания, с която популяризират новия модел Tiguan.

Телевизионната реклама в кампанията отново е подчинена на типичния за марката забавен дух. Наречена е „Cross country” и от снощи се върти по местните телевизии.

Герои в нея са млада двойка, които след като са изпитали качеството на новия им Tiguan, са развили пристрастеност към „по-хубавите неща в живота“, обясняват от рекламната агенция.

По думите на Ник Прингъл, криейтив директор на DDB Сидни, в сърцето на тази кампания е прозрението за качеството: "Веднъж щом си го усетил е много трудно да се върнеш назад. Това ни позволи да говорим за Tiguan по начин, с който много от зрителите на 30 г. биха се асоциирали“.

Как изглеждат героите в рекламата, защо бързат толкова и какво се случва с тях, моежете да видите след този текст.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Как да говорите с авторитет?
Още слънце ни очаква в сряда, в котловините ще има мъгли
Петролът поскъпва, след като Тръмп нареди блокада на санкционирани петролни танкери от и за Венецуела