Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нова книга разкрива успешните стратегии в телевизионния маркетинг
Кои ще бъдат правилните маркетингови стратегии за телевизиите? На този въпрос ще предложи отговор нова книга на медийните експерти Анди Браянт и Чарли Моуър, озаглавена "The TV Brand Builders". Книгата ще бъде издадена и представена първо във Великобритания - на 28 април. Браянт и Моуър са, съответно, управляващ и творчески директор на криейтив агенцията Red Bee на Острова. Тяхно дело е последното ребрандиране на медийните канали BBC Three и CBBC. Двамата работиха по освежаването на тези медийни марки, както и по промотирането на ТВ сериалите "Лутър", "Шерлок", и по завръщането на легендарния британски сериал "Доктор Ху". Освен това, имат опит в маркетинга при стартирането и налагането на ТВ канали - за Dave и DreamWorks Television.
Авторите предлагат своята гледна точка за успешна маркетингова стратегия на телевизионна медия. Те обръщат внимание на важността на творческото мислене в маркетинга на медия и социо-културните особености при всяко ТВ промо, както и в кампаниите в социалните мрежи и в инициативите за промяна на бранда и редизайна. Книгата им съдържа интервюта с 50 водещи експерти в медийния бранш на 8 страни, с интересни и стойностни изводи от "сеизмичните промени" на големи медийни марки като BBC, Channel 4, Netflix, NBCUniversal, Fox и Sky. Очаква се да бъде от интерес за медийните маркетолози.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.