Нова мода по света - маркови парфюми за деца

Нова мода по света - маркови парфюми за деца

Нова мода набира все по-голяма скорост на Запад в последно време - дизайнерска детска парфюмерия. Известни модни марки се надпреварват да разработват аромати специално за най-малките, разказва Letidor.                     
 
В Лондон например, вече се смята за проява на лош вкус да заведеш детето си на забавачка или на детската площадка без да е парфюмирано.  

Цените на ароматите за малчугани съвсем не са по джоба на всеки обаче. Средно, стойността на 50 мл. флакон с нотки на ябълка или круша, стига до 105 лири. Има и по-достъпни предложения - по 30 и по 20 лири за 100 мл. шишенце с парфюм, но, съответно и брандът, и ароматът не носят белези на ексклузивност. 

Производителите позиционират детските аромати като по-нежни от тези за възрастни, и гарантират, че са напълно безопасни, с ингредиенти, които са изцяло натурални и не дразнят чувствителната детска кожа. Много брандове вече проявиха пазарна съобразителност да започнат да предлагат на майките да използват парфюма, който са купили за детето си.   

Клиентките обаче са разделени на два лагера по отношение на новия тренд. Последователките му го приветстват, убедени, че стил трябва да се възпитава от най-ранна възраст. Тези, които му се противопоставят, смятат, че това е проява на неетичен маркетинг. "Какво следва? Грим за бебета? Това, че подобни стоки се продават в магазините и масово се рекламират, не ги прави приемливи за използване.", възразяват те.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Германия ще събира наборни войници чрез жребий и със задължителен медицински преглед
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Устойчив комфорт: как GROHE Rapido Heat Recovery сваля енергийните разходи в банята
Лидерските навици, които карат хората да ви се доверяват
Четири месеца подред България е страната в ЕС с най-силен спад на промишленото производство