Новата, епична реклама на John Lewis за $10 милиона

Световните медии с маркетинг новини се развълнуваха от представянето на новата видео реклама на John Lewis. Всяка година британската верига магазини открива сезона на коледното пазаруване с хитова телевизионна реклама, изготвена с колосален бюджет, какъвто повечето фирми в обединеното кралство, а и по света, не могат да си позволят. 2012 г. не е изключение.

Тази година John Lewis спонсорира коледен ТВ спот от минута и половина на стойност $10 милиона. Кадрите пресъздават епичната, трогателна история на влюбения снежен човек, готов на всичко за своята специална снежна дама.

Рекламата е сочена за една от най-очакваните и силни в предстоящия коледен сезон, а може би и занапред. Озвучена е от песента на Frankie Goes to Hollywood "Силата на любовта" ("The Power of Love"). Дело е на рекламна агенция AdamAndEveDDB. 

Вижте я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Първите глътки свобода: Как Кока-Кола проби Желязната завеса през България?
На днешната дата, 21 май. Свети Свети Константин и Елена. Рождениците днес
Тръмп обяви изграждането в САЩ на щит за противоракетна отбрана "Златен купол"
Борисов поискал от Ердоган да прекрати договора с Боташ
Министерството на здравеопазването на САЩ отряза Харвард с 60 млн. за антисемитизъм
Жителите на Канарските острови, Барселона, Валенсия и Мадрид излязоха на протести срещу туристите
Времето: До обяд слънце, следобед - дъжд
Възходът на дигиталния турист: Как изкуственият интелект и новите навици променят пътуванията?