Новата инвестиция на Мариса Майер

 Новата инвестиция на Мариса Майер

Yahoo придобива BrightRoll – компания, която предлага мащабна рекламна платформа за онлайн видео.

Това съобщи технологичната фирма, ръководена от бившето "момиче на Google" Мариса Майер, в блога си. Сделката потвърждава очакванията на наблюдателите на маркетинга от света, че онлайн видеото ще бъде един от най-силните инструменти за реклама в мрежата в бъдеще. То вече набира сила.

Сделката се оценява на 640 милиона долара. Мариса Майер коментира, че видеоклиповете са един от четирите стълба на бизнес стратегията на Yahoo. Останалите три са развитие в областта на мобилното, социалните медии и native advertising.

Твърди се, че BrightRoll е на път да се сдобие с над 100 милиона долара приходи през 2014 г., посочва Business Insider. Компанията работи като посредник между доставчиците на видео съдържание и рекламодателите, който агрегира видео за много сайтове и след това дава възможност на марките да купуват реклами в това видео по прагматичен начин.

Мариса Майер очаква още социалната мрежа Tumblr, която Yahoo закупи под ръководството й, да се разрасне като бизнес на стойност 100 млн. долара през следващата година.

Така, купувайки BrightRoll, Yahoo вече разполага с най-голямата платформа за видео реклама в Съединените щати, твърди компанията. В блога си Yahoo допълва, че BrightRoll захранва с дигитална видео реклама някои от най-големите марки и агенции в света, включително 87 от 100-те най-големи рекламодатели в САЩ според списание Advertising Age и топ 15 на американските рекламни агенции.

„Десетки хиляди сайтове и приложения изпращат близо 2 милиарда заявки всеки ден до BrightRoll, за да осребрят потребителската база, която са работили засилено да създадат“, посочва Yahoo. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ