Нови видове реклама в социалните медии по време на Олимпиадата

Нови видове реклама в социалните медии по време на Олимпиадата

Различни, иновативни кампании в социалните медии ще бъдат организирани от големите рекламодатели в предстоящите 22. Олимпийски игри в Лондон. Колосалното спортно събитие и Параолимпийските игри ще станат повод за някои от най-гледаните и коментирани новини в света тази година. След по-малко от седмица една седма от световното население ще отправи поглед към медиите, за да види кой ще прекоси финалната линия първи.

Много голяма част от 2-та милиарда британски лири, които Олимпиадата ще струва, ще дойдат от рекламиране под формата на партньорства и спонсортсва, сочи репортаж на BBC. Сред най-големите рекламодатели се включват BT, изградила частна мрежа, Cisco, която слага в нея оборудването. Asos интегрира тези системи. Omega предоставят системата за резултати и отчитане на постиженията в надпреварите. Samsung – телефоните, Panasonic – екраните.

В миналото основната реклама идваше от това атлетите да носят брандирани спортни екипи. Или от поставянето на олимпийското лого върху продуктите, за което марките заплащат. С възхода на социалните медии обаче рекламодателите се придвижват извън традиционните методи на излъчване на маркетингови съобщения до една пасивна аудитория. Опитват да създадат ангажиране и обвързване с продукта по далеч по интерактивни и креативни начини в сайтовете за комуникация.

Samsung например представи специално безплатно приложение. Когато потребителите го стартират, то отмерва всяка миля, която те извървяват пеша, пробягват или минават с велосипед. За нея Samsung дарява по 1 паунда за благотворителност. Така до този момент са събрани 150 хил. лири. Приложението е рекламирано от английската спортна звезда Дейвид Бекъм. Какво получава компанията в замяна? Разбира мястото, където се намира човекът и това накъде върви. GPS-ът на телефона ще е включен.

Голямото лондонско колело също ще бъде свързано със способите на рекламиране в социалните мрежи. Компания ще използва 640 светлини, за да трансформира позитивните и негативни споменавания в Twitter в изкуство.

Facebook стана 8 пъти по-голям от времето на последните Олимпийски игри. Сайтът предоставя стена на славата, където феновете могат да се събират и да комуникират с любимите си атлети не само по време на игрите, но и дълго след това.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ