Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Новите коледни желания на децата
Тази година за Коледа 8-годишният Томас от САЩ си пожелал лаптоп. Просто, за да не се налага повече да използва този на майка си. Миналата година, когато бил на 7, му подарили айпод.
Коледата през 2012 г. се отличава със засилване на интереса на обществата към високотехнологичните устройства, коментира Business Insider. Новата мода сред потребителските предпочитания повлиява и на децата.
В продължение на десетки години производителите на играчки трябваше максимално бързо да адаптират технологичното развитие. Освен това трябваше да се съобразят с дълбоките промени на вкусовете и нагласите на модерните общества. Станаха жертви на феномен, наречен „възрастова компресия”.
Става дума за това, че децата вече се чувстват по-възрастни на много по-малко години, обяснява Ерик Роси, управляващ директор на компанията Vivid Europe. Според него причината за появата на феномена е в прогреса на технологиите и засиленото излагане на децата на предаването на медии, независимо дали става дума за пасивни медии като телевизията или за активни като интернет и мобилните устройства.
„Децата растат по-бързо от преди и затова не са толкова заинтересовани вече от пазара на играчки. Последната покупка на играчка за дете е около 9-годишната му възраст, докато преди 20 години, тя бе около единадесетата му година”, допълва Роси.
Правилото е общо, въпреки че има и изключения. През 2011 г. например във Франция се повишиха продажбите на играчки за деца между 9 и 11 години. В същото време бяха изкупени по-малко играчки за малчуганите до 2 годинки. А миналата година някои от големите имена в бизнеса с продукти за по-големи деца като Lego, Mattel и Hasbro, имаха значителен успех.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.