Ново поколение продуктова реклама във Facebook

Ново поколение продуктова реклама във Facebook

Социалната мрежа Facebook е доказала, че е най-доброто място за реклама, най-малкото, заради възможността за отлично таргетиране на най-ниски цени в сравнение с традиционните рекламни канали. Наред с това бизнесите могат да използват и богато разнообразие от рекламни формати, с които да постигнат специфичните си маркетингови цели – популяризиране на фейсбук страница, представяне на нови продукти, повишаване посещаемостта на уеб сайтове и събития, промотиране на отстъпки, мобилни приложения, игри и др.

Един от най-новите и атрактивни рекламни формати в социалната мрежа е мултипродуктовата реклама, която дава възможност да се рекламират едновременно няколко продукта. Този формат позволява да се създаде реклама, подобна на каталог с няколко изображения, сменящи се динамично и достигащи автоматично до повече хора, които имат интерес към подобни продукти.

Това е отличен вариант да се рекламират едновременно в едно задание няколко продукта (до 5), които са на фокус. Рекламата се вижда като стандартните формати, както на десктоп, така и през мобилни устройства, а всеки рекламиран продукт се показва със своя собствена снимка, описание и линк към уебстраницата на марката.

Този тип реклама се появява като стандартните реклами в новинарския поток, с тази разлика, че вместо едно изображение, потребителите виждат поне две изображения и стрелка в дясната част, която подсказва, че има още какво да се разгледа. С кликове върху стрелката, потребителят има възможност да разгледа общо до 5 изображения на 5 отделни продукта и да види тяхно кратко описание, както и да кликне върху избрания от него продукт за повече информация. На мобилни устройства картинката е същата, с тази разлика, че се вижда само едно изображение плюс стрелка, която позволява лесното разглеждане на останалите предложения.

Преглеждайки всички снимки в рекламата, потребителят накрая стига до профилната снимка на фейсбук страницата на марката и линк към заглавната или друга избрана страница от уебсайта.

Първоначално снимките се подреждат по начина, по който са били наредени при подготовката на рекламата. В последствие Facebook подрежда снимките в зависимост от нивото на ангажираност, което създава всяка една от тях. Т.е. продуктът, върху който се клика най-много, ще се показва първи, следван от останалите според тяхната степен на ангажираност. Така социалната мрежа помага на маркетинг специалистите, като оптимизира управляваната от тях реклама. 

Това, което може да се постигне с този рекламен формат, е много повече от стандартните реклами:

- По-голям трафик към уебстраницата на марката – по-голямото разнообразие от показани продукти предоставя възможност на повече хора да проявят интерес и да кликнат върху продукта.

- По-голяма конверсия – всеки продукт в рекламата може да бъде представен с линк към съответната продуктова категория в уебстраницата или онлайн магазина.

- Правилно таргетиране – Facebook предоставя възможност за много точно таргетиране, както на потребители, които вече са посещавали уебстраницата на марката, така и на нови потенциални клиенти.

Според проучване, проведено от Facebook, компаниите вече се радват на много добри резултати от този нов рекламен формат. Според данни на социалната мрежа конверсиите са се увеличили с цели 20% в сравнение с тези от стандартната фейсбук реклама.

Ако и вие искате да се възползвате от тази динамична и още по-атрактивна реклама на своите продукти в социалната мрежа, не забравяйте, че можете да разчитате винаги на експертните познания и творчески идеи на екипа на Beshared.

Кристина Георгиева, Beshared

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ