"Обичай тялото си" - новата кампания-мисия на Нестле

Обичай тялото си - новата кампания-мисия на Нестле

Над 50% от жените в активна възраст се чувстват много по-неудовлетворени от телата си в сравнение със своите майки, когато са били на тяхната възраст, разкрива ново глобално изследване. И въпреки, че медиите днес налагат много по-позитивни нагласи към тялото, отколкото в миналото, то близо 70% от жените смятат, че майките мислили много по-позитивно от тях. Освен това 73% от дамите вярват, че в миналото е било много по-лесно да се води здравословен начин на живот.

Това мотивира Nestle Fitness да стартира нова кампания тази година под наслов „Мисия: Обичай тялото си“ като важен и подкрепящ партньор на жените по пътя им към това да се чувстват все по-самоуверени във всеки един етап от живота.

Изграждането на увереност започва с предприемането на простички, но положителни действия, вярват авторите на кампанията. Много от жените не успяват да се почувстват по-добре в кожата си, въпреки че съвременното поколение разполага с по-лесен достъп до вдъхновение и възможности във всички аспекти на живота си по начин, който не е бил възможен за миналите поколения, споделят представители на Nestle Fitness.

В отговор на този парадокс „Мисия: Обичай тялото си“  се стреми да насърчи позитивното мислене, активния начин на живот и балансираното хранене. Кампанията представлява един цялостен подход, предоставящ на жените бързи и лесни начини да започнат да действат, да мислят и да се хранят позитивно всеки ден. На уебсайта на марката: https://nestle-fitness.com/bg/ дамите могат да намерят разнообразни съвети, рецепти и полезно съдържание от независими експерти по хранене, езика на тялото и блогъри, относно изграждането на по-добро самочувствие чрез езика на тялото, нагласата и позитивното хранене.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ