Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Онлайн игра на IBM учи как се управлява
Американският технологичен гигант IBM създаде нов уникален рекламен продукт, достъпен от всички точки на света. Компанията разработи безплатната онлайн игра CityOne, която предлага на потребителите да управляват развитието и състоянието на виртуален мегаполис.
CityOne поставя играчите в ролята на граждански и бизнес лидери, които са изправени пред задачата да подобрят живота в град с огромно население, като управляват възможно най-разумно и екологично бизнеса, енергията, водата и продажбите в него. В управлението си всеки играч има възможност да използва помощта на четирима консултанта. Прогресът може да стане възможен чрез правилната употреба на новите технологични концепции на IBM.
Играта до известна степен наподобява Sim City 5, където участниците също ръководят град. Продуктът на IBM обаче е различен от гледна точка на това, че потребителите му не създават и разработват града, а го намират готов и трябва да го ръководят така, че да поправят всичко, което не е наред и води до влошаването на живота в него. Целта е да се увеличат печалбите на бизнеса, да се намали вредата за околната среда и жителите да станат по-щастливи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.