Онлайн игра на IBM учи как се управлява

Американският технологичен гигант IBM създаде нов уникален рекламен продукт, достъпен от всички точки на света. Компанията разработи безплатната онлайн игра CityOne, която предлага на потребителите да управляват развитието и състоянието на виртуален мегаполис.

CityOne поставя играчите в ролята на граждански и бизнес лидери, които са изправени пред задачата да подобрят живота в град с огромно население, като управляват възможно най-разумно и екологично бизнеса, енергията, водата и продажбите в него. В управлението си всеки играч има възможност да използва помощта на четирима консултанта. Прогресът може да стане възможен чрез правилната употреба на новите технологични концепции на IBM.

Играта до известна степен наподобява Sim City 5, където участниците също ръководят град. Продуктът на IBM обаче е различен от гледна точка на това, че потребителите му не създават и разработват града, а го намират готов и трябва да го ръководят така, че да поправят всичко, което не е наред и води до влошаването на живота в него. Целта е да се увеличат печалбите на бизнеса, да се намали вредата за околната среда и жителите да станат по-щастливи. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ