Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Пиар подход към личните снимки в мрежата
Неусетно, с годините, социалните медии поставиха всички ни в роля. Всеки от нас стана в тях свой собствен пиар агент. Образът ни в сайтовете за споделяне и въобще в мрежата е важен, ако се смятаме за професионалисти. По отношение на него, снимкитя играят особено важна роля.
По темата разсъждава американското списание Inc. Ето какво посочва то:
Помислете за някой експерт – професионалист от частния или държавния сектор, когото познавате. За предпочитане, някой отговорен и с висок профил. Потърсете негова снимка в уебсайта на компанията му. Или снимки, които използва с промоционална цел. Повечето от тези фотографии изглеждат много добре, нали? Имате ли негови контакти в социалните мрежи. Погледнете Facebook и Twitter профила му. На снимките изглежда ли той същият човек? Не съвсем, в повечето случаи. При това разликата в някои случаи и смущаваща. Макар да не е най-важното за един професионалист, това се смята за имиджов проблем. Въпрос на умение да се погрижиш за личния си имдж в мрежата.
В същото време хората винаги предпочитат да общуват и да правят бизнес с привлекателни партньори. Това е неоспоримо. Ето защо снимките в мрежата са важни. Присъствието и отсъствието им имат значение от пиар гледна точка.
На тях не опитвайте да изглеждате прекалено добре – хората искат, освен всичко останало, да правят бизнес с реални лица. Бъдете внимателни. Използвайте лични снимки, които ви ласкаят, но не подвеждат. Избирайте снимки, на които изглеждате естествено. Помислете как ще изглеждате, когато срещнете клиент. Избягвайте разминавания в снимките ви във фирмени сайтове и във Facebook, в който личните и професионални контакти се смесиха.
Изглеждайте добре и истински. Никога не избирайте за фон или за илюстроване на ваши текстове изкуствени снимки от каталози със съвършено красиви хора в идеално подредена среда и перфектни усмивки. Друго важно: не представяйте оборудването на бизнеса си в лоша светлина.
Виждали ли сте лоши снимки на наклонената кула в Пиза? Или на холивудската алея на славата? Ако не сте, имайте предвид, че тези страхотни места може и да изглеждат много зле на снимка, когато заедно с тях кадърът е хванал и грозна заобикаляща ги среда. Затова, винаги проверявайте снимките, които илюстрират бизнеса ви. Показвайте офисите и оборудването си в най-добрата им форма, като не преувеличавате.
Накрая, помнете, че сте човек като всички останали. Актьори, музиканти и изпълнители основават живота си на това как изглеждат, защото с външния си вид правят бизнес. От тях ли сте? Всички останали най-често предлагаме нещо друго – едно или повече умения.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.