Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Писмото в старата „Тойота”
Млад мъж паркира „новата” си „Тойота”, която е купил втора ръка. На задната седалка случайно открива заклещено, чуждо писмо. На кой ли може да е? По-добре да го занесе на предишния собственик.
Така започва сюжетът на новата, забавна реклама на „Тойота” “The Letter”. Идеята на филмчето е да подчертае колко са издръжливи колите на „Тойота” във времето. То беше избрано за най-добър филм от рекламната общност в AdsOfTheWorld.com, където ежемесечно се дава отзвук на най-интересните кампании по света. Различното е него е, че не показва предимствата на модерните модели на компанията, а напомня за качествата на старите.
Агенция: Badillo Nazca Saatchi & Saatchi, San Juan, Puerto Rico.
Рекламата можете да видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.