Писмото в старата „Тойота”

Млад мъж паркира „новата” си „Тойота”, която е купил втора ръка. На задната седалка случайно открива заклещено, чуждо писмо. На кой ли може да е? По-добре да го занесе на предишния собственик.

Така започва сюжетът на новата, забавна реклама на „Тойота” “The Letter”. Идеята на филмчето е да подчертае колко са издръжливи колите на „Тойота” във времето. То беше избрано за най-добър филм от рекламната общност в AdsOfTheWorld.com, където ежемесечно се дава отзвук на най-интересните кампании по света. Различното е него е, че не показва предимствата на модерните модели на компанията, а напомня за качествата на старите.

Агенция: Badillo Nazca Saatchi & Saatchi, San Juan, Puerto Rico.

Рекламата можете да видите тук.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Утре по обед гласуват третия вот на недоверие към правителството