Плакат се свързва с телефона

Плакат се свързва с телефона

Британската агенция Grey в Лондон се свърза с компанията разработчик на софтуер и печатни продукти Novalia, за да създаде впечатляваща, иновативна рекламна кампания за марката подправки Flavour Shots на производителя Schwartz. Двете създадоха печатна реклама - плакат, изрисуван от известен художник, в основата на който е отпечатано нов вид мастило, способно да изпраща сигнал чрез Bluetooth до мобилен телефон или таблет.

За проекта разказва Adweek. Част от шарките на плаката реагират при човешко докосване. Всяка една от тях активира връзка към телефона, от който зазвънява определен звук от клавишите на пиано. Ако ръката на човека мине по няколко от шарките, от телефона отсреща зазвънява мелодия.

Мастилото е прототип, който не е използван досега в друга реклама. Революционното в проекта е, че той дава електронен живот на печатната рекламна медия и може да снабди с такъв печата, смятан за умираща медия в епохата на електрониката. 

Как изглежда плакатът може да разберете от снимките тук, а какъв точно е ефектът му най-добре ще узнаете, ако отделите време за видеото в този линк

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 14 декември. Имен ден празнуват Снежана, Снежа, Снежанка
Лидерът на опозицията в Турция: Събрани са над 25 млн. подписа в подкрепа на кандидатурата на Екрем Имамоглу за президент
Първите климатични мигранти пристигат в Австралия от потъващия Тувалу в Южния Пасифик
Германците искат руските активи в Европа да бъдат използвани за Украйна
Касите на БНБ с извънредно работно време заради еврото
Времето: Предимно слънчево с температури до 12 градуса
70 години от приемането на България за член на ООН
Какво можем да научим за лидерството от шефовете на JP Morgan, Netflix и Nasdaq?