Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Плакат се свързва с телефона
Британската агенция Grey в Лондон се свърза с компанията разработчик на софтуер и печатни продукти Novalia, за да създаде впечатляваща, иновативна рекламна кампания за марката подправки Flavour Shots на производителя Schwartz. Двете създадоха печатна реклама - плакат, изрисуван от известен художник, в основата на който е отпечатано нов вид мастило, способно да изпраща сигнал чрез Bluetooth до мобилен телефон или таблет.
За проекта разказва Adweek. Част от шарките на плаката реагират при човешко докосване. Всяка една от тях активира връзка към телефона, от който зазвънява определен звук от клавишите на пиано. Ако ръката на човека мине по няколко от шарките, от телефона отсреща зазвънява мелодия.
Мастилото е прототип, който не е използван досега в друга реклама. Революционното в проекта е, че той дава електронен живот на печатната рекламна медия и може да снабди с такъв печата, смятан за умираща медия в епохата на електрониката.
Как изглежда плакатът може да разберете от снимките тук, а какъв точно е ефектът му най-добре ще узнаете, ако отделите време за видеото в този линк.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.