Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Почти 14% спад на рекламата у нас през 2010 г.
С 13,9% се е свил рекламният пазар в България през 2010 г., достигайки 329,18 млн. лв. Това каза Красисимир Гергов, председател на управителния съвет на Асоциацията на рекламните агенции (АРА) на 15. Adforum на асоциацията у нас.
Миналата година от АРА са очаквали спадът да е между 7 и 10%, а той се е оказал 13,9 на сто. Така резултатите за 2010 г. отчитат почти двойно по-голямо намаляване от очакваното. Размерът на рекламата у нас се свива за втора поредна година, след спадът й с 27% през 2009 г.
По време на презентацията си с последните данни за рекламните приходи у нас, той отбеляза, че най-чувствително през миналата година е намаляла рекламата в печата. Тя се е свила с 11%, но като се добавят отстъпките и останалите бонуси, които се предлагат на рекламодателите, реално спадът при нея е цели 32%, смята Гергов.
Рекламата в телевизиите е 10,6 на сто по-малко, в сравнение с 2009 г. В радиото тя се е свила с 9%. Външната реклама бележи 9% спад на нетните обеми. Ръст на рекламата у нас се забелязва само в интернет, където тя е 5% повече.
През тази година рекламата у нас вероятно ще отбележи ръст между 7 и 10 на сто, прогнозира Гергов. Той заяви, че миналата година от АРА са очаквали спадът да е между 7 и 10%, а той се е оказал 13,9 на сто.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.