Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Предайте посланието си с разказ
Ако искате да заявите позицията си по въпрос, който силно ви вълнува, не използвайте тежки и сериозни думи и образи. Опитайте с разказ, който да илюстрира гледната ви точка, съветват специалистите от Harvard Business Review.
Според тях разказването на истории се очерта през годините като много полезно за различните специалисти - от експерти в маркетинга и пиара, опитващи да представят концепцията си на потенциални клиенти, до мениджъри на високо ниво, комуникиращи със служителите.
"Когато трябва да се убедят хората, суровата реторика има своите ограничения – строгите думи звучат дидактично и скучно. Разказите са много по-ефективен начин да убедите другите в начина си на мислене", припомня Джон Балдони, автор на книгата "Да използваме историите, за да убеждаваме".
Ето три съвета, които ще ви помогнат да оформите и разкажете история, която ще повлияе на хората:
- Бъдете ясни в посланието си. Под всеки добър разказ се крие ясен смисъл. Помнете какво е вашето съобщение и завъртете разказа около него.
- Използвайте подходящите примери. Разказът ви трябва да е центриран около герой, който вашата публика харесва и с който тя ще се идентифицира.
- Подкрепете историята с факти. Тя ще има ефект само ако се основава на факти и данни. В началото или в края й трябва да споделите подходяща информация, с която да убедите публиката си, че гледната ви точка е важна.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.