Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Представиха първата 3D реклама за iPad
Първата 3D реклама за таблета iPad вече е факт, съобщи BBC. Създателите й от Cooliris се надяват, че тя ще постави началото на нова епоха в рекламата в мобилните устройства за забавление. Кампанията промотира новите серии на американския метеорологичен канал Weather Channel. Епизодите следват награждавания фотограф Пътър Лайк, докато пътува в Щатите, за да направи перфектната снимка.
Според повечето независими експерти обаче ще отнеме време докато този тип иновативна реклама привлече вниманието на света. Една от причините е, че изработването й излиза сравнително скъпо.
На мода в мрежата все още са рекламните банери, включително позиционирани в горната и долната част на дисплея на устройството с достъп до мобилен интернет. Този вид реклами са сравнително евтин начин за популяризиране на стоки и услуги а, но не достатъчно ефективен, отбелязва BBC. Повечето потребители се дразнят на присъствието им и много рядко кликват върху тях.
„Вместо да се мотивираме от лошото рекламиране, което виждаме на мониторите и което мигрира към мобилните услуги, ние се върнахме към дъската за рисуване, за да създадем съвършено нова рекламна платформа“, обясни Соуджаня Бункар, изпълнителен директор на Cooliris. От компанията са разработили две технологии, които позволяват трансформирането на 2D рекламата онлайн в 3D.
Международната Агенция за интерактивна реклама (IAB) съобщи, че през април банерите в интернет съставляват близо 24% от рекордните 26 млрд. долара в глобален план, които бяха похарчени за онлайн реклама.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.