Прекалено шокираща реклама на "Хюндай"


„Хюндай Велостер” е забележителна кола. Тя има една врата от лявата страна и две врати от дясната. От „Хюндай” ни помолиха да създадем за нея телевизионна реклама. Тъй като дизайнът няма ясно бъдеще решихме да се спрем на сигурността като основна тема. Тази реклама трябваше да се завърти в холандския ефир, но за съжаление не беше одобрена от борда на директорите на „Хюндай”. (Те я определиха като „прекалено шокираща за нашата марка”.) Въпреки това ни беше разрешено да я разпространим онлайн…”

С тези думи рекламна агенция Fitzroy, Амстердам, представя в Advertolog последната си реклама за „Хюндай”. Дали тази история е самата истина или трик, с който опитват да повишат интереса към вирусното видео, все още не може да се каже. Едно обаче е сигурно. Рекламата на модела успява да създаде съспенс. Образът на смъртта с косата не за първи път се използва в автомобилна реклама.

Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 26 ноември. Имен ден празнуват Стилиан, Стилян, Стилиана, Стиляна
Борисов: ЕС ще ни даде дерогация за отбраната и дефицитът ще стане 2,7%
Мерц: Путин няма как да излезе успешно от войната в Украйна
Хиляди часове труд и 70 тона кеш: как еврото сменя лева в магазините?
Тръмп изпраща свои представители в Москва и Киев, отказа се от крайния срок за мирния план
CNN: Украйна се е съгласила на мирно споразумение за спиране на войната
Бившият бразилски президент Болсонаро ще прекара 27 години в килия със самостоятелна баня
Бизнес перспективи: Накъде се е насочил криптопазарът?