Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Прекалено шокираща реклама на "Хюндай"
„Хюндай Велостер” е забележителна кола. Тя има една врата от лявата страна и две врати от дясната. От „Хюндай” ни помолиха да създадем за нея телевизионна реклама. Тъй като дизайнът няма ясно бъдеще решихме да се спрем на сигурността като основна тема. Тази реклама трябваше да се завърти в холандския ефир, но за съжаление не беше одобрена от борда на директорите на „Хюндай”. (Те я определиха като „прекалено шокираща за нашата марка”.) Въпреки това ни беше разрешено да я разпространим онлайн…”
С тези думи рекламна агенция Fitzroy, Амстердам, представя в Advertolog последната си реклама за „Хюндай”. Дали тази история е самата истина или трик, с който опитват да повишат интереса към вирусното видео, все още не може да се каже. Едно обаче е сигурно. Рекламата на модела успява да създаде съспенс. Образът на смъртта с косата не за първи път се използва в автомобилна реклама.
Можете да я видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.