Прекалено шокираща реклама на "Хюндай"

„Хюндай Велостер” е забележителна кола. Тя има една врата от лявата страна и две врати от дясната. От „Хюндай” ни помолиха да създадем за нея телевизионна реклама. Тъй като дизайнът няма ясно бъдеще решихме да се спрем на сигурността като основна тема. Тази реклама трябваше да се завърти в холандския ефир, но за съжаление не беше одобрена от борда на директорите на „Хюндай”. (Те я определиха като „прекалено шокираща за нашата марка”.) Въпреки това ни беше разрешено да я разпространим онлайн…”

С тези думи рекламна агенция Fitzroy, Амстердам, представя в Advertolog последната си реклама за „Хюндай”. Дали тази история е самата истина или трик, с който опитват да повишат интереса към вирусното видео, все още не може да се каже. Едно обаче е сигурно. Рекламата на модела успява да създаде съспенс. Образът на смъртта с косата не за първи път се използва в автомобилна реклама.

Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Протести в Украйна, след като Зеленски подписа закон, насочен срещу антикорупционните органи
Образователното министерство въвежда интегрални задачи в изпитите след 7-и и 10-и клас и увеличава ваканциите
Отиде си роклегендата Ози Озбърн
Българският паспорт се нарежда на 13-то място по сила в света
В кои държави средната заплата не стига, за да си платите наема?
Времето в сряда: Слънчево до обяд, след това - дъжд и гръмотевици
Гърция посреща пикът на екстремните жеги, подготвя план за справяне със сушата
Тръмп обвини Обама в измяна във връзка с разследването за руска намеса в изборите в САЩ през 2016 г.