Приземете рекламното съобщение

Приземете рекламното съобщение

Добрата реклама звучи лично. Съобщението й е простичко и разбираемо, независимо по какъв рекламен канал се предава.  

Много малко хора биха купили продукт, чието представяне звучи сложно, леко административно и недружелюбно, коментират авторите на MarketingAbout. Как рекламата ви може да стане по-близка до клиента и следователно по-ефективна? Имайте предвид следните съвети: 

     - Използвайте лични обръщения. Говорете директно на потенциалния купувач. Ако сте в бизнеса с продажба на недвижими имоти например съобщението ви би било успешно, ако гласи нещо от рода на „Не ви харесва да се грижите за градина? Струва ви се старомодно? Защо не си купите вила близо до брега на езерото?! Или апартамент…”

     - Заложете на разговорната реч, за да прозвучите „по-човешки”. Например „супер забавен продукт”, „много як дизайн”, „промоция от класа” или нещо подобно.

     - Сложете край на запетайките. Моля, без дълги изречения в рекламното съобщение! Не сте учебник или теория. Приземете речта – никой реално не произнася сложни изречения. Не го правете и вие.

     - И ако можете не започвайте изреченията с „а”, „но” и „защото”. Усложнявате рекламното си послание излишно. Опитайте да направите рекламата си възможно по-разбираема и не се притеснявайте, ако ви звучи елементарна.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Опасност от конфликт с Китай: Индия започна мащабно строителство на военни съоръжения в Хималите
На днешната дата, 26 декември. Имен ден празнуват Давид, Йосиф, Йосифа
Времето: Валежите постепенно спират, но остава студено
Мистерия: Мегаполис с 10 милиона души остана с блокирана сателитна навигация за 6 часа
Рапърът P. Diddy обжалва присъдата си за сексуални престъпления и настоява за освобждване
Скъсана фланелка на Марадона беше продадена на търг за 179 000 долара
Сняг и заледени пътища затрудниха движението в Северозападна България