Приземете рекламното съобщение

Приземете рекламното съобщение

Добрата реклама звучи лично. Съобщението й е простичко и разбираемо, независимо по какъв рекламен канал се предава.  

Много малко хора биха купили продукт, чието представяне звучи сложно, леко административно и недружелюбно, коментират авторите на MarketingAbout. Как рекламата ви може да стане по-близка до клиента и следователно по-ефективна? Имайте предвид следните съвети: 

     - Използвайте лични обръщения. Говорете директно на потенциалния купувач. Ако сте в бизнеса с продажба на недвижими имоти например съобщението ви би било успешно, ако гласи нещо от рода на „Не ви харесва да се грижите за градина? Струва ви се старомодно? Защо не си купите вила близо до брега на езерото?! Или апартамент…”

     - Заложете на разговорната реч, за да прозвучите „по-човешки”. Например „супер забавен продукт”, „много як дизайн”, „промоция от класа” или нещо подобно.

     - Сложете край на запетайките. Моля, без дълги изречения в рекламното съобщение! Не сте учебник или теория. Приземете речта – никой реално не произнася сложни изречения. Не го правете и вие.

     - И ако можете не започвайте изреченията с „а”, „но” и „защото”. Усложнявате рекламното си послание излишно. Опитайте да направите рекламата си възможно по-разбираема и не се притеснявайте, ако ви звучи елементарна.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Срещата между Тръмп и Путин приключи. Ще има ли сделка?
Мелания Тръмп изпрати писмо до Путин за отвлечените деца от Украйна
Срещнаха се: Тръмп и Путин дадоха начало на разговорите в Аляска (СНИМКИ)
От Брюксел: Русия не може да наложи вето върху пътя на Украйна към ЕС и НАТО
Тръмп е информирал по телефона Зеленски и лидери от НАТО за срещата си с Путин в Аляска
Васил Терзиев за катастрофата с нощния автобус: Нито една камера или глоба не могат да заменят личната отговорност
Президентът на Украйна ще се срещне с Доналд Тръмп на 18 август