Приземете рекламното съобщение

Приземете рекламното съобщение

Добрата реклама звучи лично. Съобщението й е простичко и разбираемо, независимо по какъв рекламен канал се предава.  

Много малко хора биха купили продукт, чието представяне звучи сложно, леко административно и недружелюбно, коментират авторите на MarketingAbout. Как рекламата ви може да стане по-близка до клиента и следователно по-ефективна? Имайте предвид следните съвети: 

     - Използвайте лични обръщения. Говорете директно на потенциалния купувач. Ако сте в бизнеса с продажба на недвижими имоти например съобщението ви би било успешно, ако гласи нещо от рода на „Не ви харесва да се грижите за градина? Струва ви се старомодно? Защо не си купите вила близо до брега на езерото?! Или апартамент…”

     - Заложете на разговорната реч, за да прозвучите „по-човешки”. Например „супер забавен продукт”, „много як дизайн”, „промоция от класа” или нещо подобно.

     - Сложете край на запетайките. Моля, без дълги изречения в рекламното съобщение! Не сте учебник или теория. Приземете речта – никой реално не произнася сложни изречения. Не го правете и вие.

     - И ако можете не започвайте изреченията с „а”, „но” и „защото”. Усложнявате рекламното си послание излишно. Опитайте да направите рекламата си възможно по-разбираема и не се притеснявайте, ако ви звучи елементарна.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов: Бюджет 2026 е готов, данъците няма да се пипат
Кинозвездата Анджелина Джоли мина границата на Украйна пеша, властите задържаха бодигарда ѝ
Митове и реалност: Какво се случи с лихвите по кредитите в Хърватия след въвеждането на еврото?
Турска минна компания откри златно находище за 1.7 милиарда долара
Птичият грип настъпва: държавите в Европа затварят птицевъдни ферми
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Общественият съвет за Националната детска болница подава оставка
Apple е готова да плаща над 1 млрд. долара годишно на Google за AI модел на Siri