Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Приземете рекламното съобщение
Добрата реклама звучи лично. Съобщението й е простичко и разбираемо, независимо по какъв рекламен канал се предава.
Много малко хора биха купили продукт, чието представяне звучи сложно, леко административно и недружелюбно, коментират авторите на MarketingAbout. Как рекламата ви може да стане по-близка до клиента и следователно по-ефективна? Имайте предвид следните съвети:
- Използвайте лични обръщения. Говорете директно на потенциалния купувач. Ако сте в бизнеса с продажба на недвижими имоти например съобщението ви би било успешно, ако гласи нещо от рода на „Не ви харесва да се грижите за градина? Струва ви се старомодно? Защо не си купите вила близо до брега на езерото?! Или апартамент…”
- Заложете на разговорната реч, за да прозвучите „по-човешки”. Например „супер забавен продукт”, „много як дизайн”, „промоция от класа” или нещо подобно.
- Сложете край на запетайките. Моля, без дълги изречения в рекламното съобщение! Не сте учебник или теория. Приземете речта – никой реално не произнася сложни изречения. Не го правете и вие.
- И ако можете не започвайте изреченията с „а”, „но” и „защото”. Усложнявате рекламното си послание излишно. Опитайте да направите рекламата си възможно по-разбираема и не се притеснявайте, ако ви звучи елементарна.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.