Пример за реклама на телеком от Нова Зеландия


Компанията Telecom от Нова Зеландия представи този 60-секунден телевизионен спот със стойност на кинопродукт.

Видеото е оценено сравнително високо в интернет каталозите с най-добрите рекламни продукти по света. Камерата на режисьора му обикаля в полукръг около героите, замръзнали в миг на силна емоция и изключително действие. Похватът е познат от "Матрицата" на братя Уашовски. 

Кампанията е дело на агенция Saatchi & Saatchi в островната държава. Посланието й гласи "Чакането приключи". Тя показва най-обичаните начини за употреба на интернет в Нова Зеландия и подчертава нарастващия апетит на потребителите за по-бърза, по-надеждна онлайн връзка, характерен за всички нации. Смята се за последен пример за добре изработена реклама на телеком от света.

Ето я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Радев: България и Египет са отворили нова глава в отношенията си
Военният министър на САЩ пристига във Виетнам за преговори за военни доставки