Пример за реклама на телеком от Нова Зеландия


Компанията Telecom от Нова Зеландия представи този 60-секунден телевизионен спот със стойност на кинопродукт.

Видеото е оценено сравнително високо в интернет каталозите с най-добрите рекламни продукти по света. Камерата на режисьора му обикаля в полукръг около героите, замръзнали в миг на силна емоция и изключително действие. Похватът е познат от "Матрицата" на братя Уашовски. 

Кампанията е дело на агенция Saatchi & Saatchi в островната държава. Посланието й гласи "Чакането приключи". Тя показва най-обичаните начини за употреба на интернет в Нова Зеландия и подчертава нарастващия апетит на потребителите за по-бърза, по-надеждна онлайн връзка, характерен за всички нации. Смята се за последен пример за добре изработена реклама на телеком от света.

Ето я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
Ръст на борсите в Европа, STOXX 600 достигна нов рекорден връх