Пример за реклама на телеком от Нова Зеландия


Компанията Telecom от Нова Зеландия представи този 60-секунден телевизионен спот със стойност на кинопродукт.

Видеото е оценено сравнително високо в интернет каталозите с най-добрите рекламни продукти по света. Камерата на режисьора му обикаля в полукръг около героите, замръзнали в миг на силна емоция и изключително действие. Похватът е познат от "Матрицата" на братя Уашовски. 

Кампанията е дело на агенция Saatchi & Saatchi в островната държава. Посланието й гласи "Чакането приключи". Тя показва най-обичаните начини за употреба на интернет в Нова Зеландия и подчертава нарастващия апетит на потребителите за по-бърза, по-надеждна онлайн връзка, характерен за всички нации. Смята се за последен пример за добре изработена реклама на телеком от света.

Ето я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Терзиев за боклука в София: Няма да подпиша договор за 400 лв. щом в поръчката сме заложили 200
Министър Иванов и Бойко Борисов ще инспектират новопостроения участък от АМ "Хемус"
Четири станаха жертвите на наводненията в района на "Елените"
Супермаркетите в Испания превземат ресторантите: готовите ястия чупят всички рекорди
Страдате ли от кариерна дисморфия?
На днешната дата, 5 октомври. Международен ден на учителя
Наложената от Тръмп такса от 100 000 долара за виза Н-1В беше оспорена в съда