Пример за реклама на телеком от Нова Зеландия

Компанията Telecom от Нова Зеландия представи този 60-секунден телевизионен спот със стойност на кинопродукт.

Видеото е оценено сравнително високо в интернет каталозите с най-добрите рекламни продукти по света. Камерата на режисьора му обикаля в полукръг около героите, замръзнали в миг на силна емоция и изключително действие. Похватът е познат от "Матрицата" на братя Уашовски. 

Кампанията е дело на агенция Saatchi & Saatchi в островната държава. Посланието й гласи "Чакането приключи". Тя показва най-обичаните начини за употреба на интернет в Нова Зеландия и подчертава нарастващия апетит на потребителите за по-бърза, по-надеждна онлайн връзка, характерен за всички нации. Смята се за последен пример за добре изработена реклама на телеком от света.

Ето я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Оптимизъм на борсите в Европа на фона на търговското споразумение между САЩ и Виетнам*