Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Проучване: Социалните медии остават предизвикателство за българските партии
Нито една политическа партия в България не е успяла да се възползва от пълните възможности на комуникационния пробив на 21. век – социалните медии.
Това твърди проучване на международната агенция за корпоративни комуникации Webb Dowse. То изследва как партиите у нас са използвали социалните медии в своите кампании преди последните парламентарни избори, проследявайки активностите им във Facebook, Twitter и YouTube между 5 септември и изборния ден на 5 октомври 2014 г.
Изследването наблюдава в детайли съдържанието и успеваемостта на социалните медии, свързани с официалните интернет страници на всяка от осемте партии и коалиции, които преминаха бариерата от 4% за парламентарно представяне. То посочва, че нито една от тях не е имала цялостна стратегия за работа със социални медии. НФСБ и Атака дори не са свързани официално към никаква социална медия.
Съдържанието и нивото на активност между отделните платформи показват значителни разлики.
Най-популярната медия сред партиите е била Facebook. Пет от политическите формации са поддържали присъствие в нея с общо 582 постинга. АБВ е била най-активна по отношение на публикуваните материали, като стратегията й е била различна от тази на останалите партии, използвайки мнения на трети страни вместо създадено от нея съдържание.
Реформаторският блок е регистрирал най-голям брой споделяния (общо 2012) – най-добрият индикатор, че материалите са имали положителен ефект.
Изследването разкрива, че нито една от партиите не е управлявала добре съдържанието си след публикуване, оставяйки нецензурирани обидни и вулгарни коментари от страна на потребителите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.