Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Публичност, но не на всяка цена
Някои професионалисти в областта на публичната информация и връзките с обществеността все още имат табелка на бюрото си с надпис: „Няма лош пиар“.
Тя прилагат подхода с тежкия залп в създаването на публичност, като изстрелва шумно прессъобщение, прицелено във всичко живо. Някои собственици на бизнес правят същото. Те споделят ценно съдържание в замяна на малка облага в незнаен сайт, често с нереалистичната надежда, че това тяхно усилие по някакъв начин ще разшири обсега на известността на фирмата им и ще засили присъствието на марката.
В някои случаи може би се получава.
Ако промотирате голямото открива на италианския ресторант на баба ви например и искате да разпространите новината на местно ниво, надлъж и нашир, изпратете прессъобщение на всяка медия в региона. Ако сте написали книга за основни бизнес практики и истории, предложете на уеб-порталите за бизнес и предприемачество възможността да публикуват откъс от нея, отбелязвайки, че това е вашето мнение. В повечето ситуации, каквито и да са те, целевият подход е по-ефективен.
Ако се опитвате да заливате масите с вашите информации, новини, конкурси и съдържание, ще срещнете възможни пречки и недостатъци. Като рекламирате вашата новина пред тези, които не е вероятно да станат ваши клиенти, почитатели и хора, които ви препоръчват, губите време и финансови ресурси. Слабият пиар и слабото позициониране на съдържанието водят до риск от намаляване на трафика към уеб-сайта ви. Ако поставите новината си в уеб-адрес, чиято репутация не е достатъчно престижна, изпълнен е със нередактирано съдържание и с реклами от системата pay-per-click, това също не говори добре за вас. (Особено ако новината достигне само там.)
Често, когато раздавате ценно съдържание, облагодетелствате повече получателя, отколкото самите себе си. За разлика от това, като публикувате съдържание в собствения ви уеб-сайт може да открите по-добър начин да го използвате, осмислите и да го разпространявате.
Най-ефективната употреба на пиара ви и на вложенията ви в реклама, е като насочите излъчваната от вас информация към редактори, репортери, блогъри и други хора с влияние (а не масите), които по-рано са проявили интерес към вас и са покрили ваша новина или идея, която сте им представили. Освен това може да се насочите към фирми, които вече са сключвали партньорства с ваши конкуренти. Възможно е да се съгласят да сътрудничат и с вас.
Много онлайн медии са склонни да публикуват всичко, което им изпратите. В тези случаи вашето съобщение може да се изгуби в потока. И по-лошо – тези, които наистина се интересуват и знаят за вас, може да потърсят бизнеса ви и да го видят в медии, които нямат нищо общо с вас. Това оказва влияние върху читателите и девалвира новината за вас и марката ви.
Всъщност всяка публичност ли е добра публичност?
Разсъждения на Майкъл И. Биликоув, публикувани в сайта на сп. Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.