Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Първата реклама на смарт часовниците Samsung
"Намираме се в бъдещето, хора! И то е точно тук, на китката ми", казва ентусиазиран младеж на минувачи по улиците в Ню Йорк.
Той е рекламен герой в ново видео, което популяризира смарт часовниците Samsung Galaxy Gear – нова технология, намираща се по средата между познатия електронен часовник, който носим на китката, и смартфона. Тези продукти са последна иновация от широката гама на Samsung, с която компанията цели като най-голям производител на мобилни технологии в света да достигне до всичко и всички: до потребителите с по-висок доход, за които се състезава редом до Apple, до по-бедните хора в Азия и Латинска Америка, които имат нужда най-вече от мобилен телефон, с който да провеждат разговори. И до младите в диапазона между 20 и 35 г., т.нар. early adopters, които се интересуват и забавляват с всичко най-ново в технологиите.
Samsung смята, че умните й часовници са "следващото голямо нещо". Конкурентите й твърдят, че не е така. Вие какво мислите?
Watch out! Ето я и рекламата, която ги представя.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.