Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Първи стъпки в маркетинг кариерата
Кариерата в полето на маркетинга обикновено е приятна професионална ориентация с голяма доза забавление в нея. Комуникира се с много, все интелигентни хора. Работата е чиста и корпоративна. Повечето хора, които работят в маркетинга ще ви кажат, че професията им осигурява предизвикателството, което винаги са искали. Причината е, че да работиш такова нещо означава да бъдеш в една сфера, която непрекъснато се променя. Винаги се появяват нови техники за научаване, примери за изследване и стратегии за изпробване.
Искате да работите като маркетинг специалист? Имате ли това, което е необходимо?
● Можете ли добре и ясно да комуникирате мислите си и идеите си както писмено, така и говоримо?
● Можете ли да организирате и интерпретирате сложен комплекс от данни?
● Бива ли ви в измислянето на нови идеи? Можете ли след това да ги опишете вдъхновяващо, а накрая и да ги претворите в събитие?
Ако притежавате изброените дотук качества имате шанс да се надявате на успешна кариера в маркетинга. Тази област предлага няколко възможности за специализирано развитие, така че ще можете да изберете онова, което отговаря в най-голяма степен на интересите ви, ценностите и личния ви стил.
В случай, че изучавате специалността „Маркетинг“, вероятно имате възможност да натрупате начален опит като стажувате или участвате доброволно в групови проекти, където можете да се учите в крачка. Други примерни начални стъпки, включват участието в пазарно изследване за голяма компания, промотирането на продукти, прекарването на време в разглеждане на потенциални разходи, цени и пазарни изследвания за услуги или програми. Важно е да научите как да изследвате потенциала на дадена потребителска база, използвайки наличните данни. Трябва да знаете също кои са основните правила в организирането на промоционална кампания, която цели да популяризира дадени нови услуги. И да изготвяте маркетинг план за глобален бизнес.
Възможно е обаче да ви тревожи въпросът: Ами ако нямам университетска диплома по маркетинга?
Не се тревожете за това. Статистиките в повечето развити икономики са доста окуражаващи в това отношение. В САЩ например 34% от работещите маркетинг специалисти са завършили бизнес науки. 13,5% имат диплома по някакъв модерен чужд език. 10% са завършили английска филология, 9,5% - история, 8% - психология, 7% - география, 4% биология, икономика или право, 2,5% химия или математика. Има и физици.
И така, след като надеждата е с вас, кое да вземете със себе си, преди да прекрачите прага на компанията? Ще са ви необходими решителност и търпение. Много е вероятно да откриете, че стартът в маркетинга ви поставя във входящата позиция на асистент пазарни изследвания, купувач на вестници, стажант общо управление или участник в програма за обучение на завършили маркетинг. Ако истински желаете да работите това и ви харесва обаче нищо няма да може да ви спре. Успех!
Лаура Лейк в marketing.about.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.