Пътят като по-интелигентно място


"Докато се движим с автомобила безброй опасни обекти отвличат вниманието ни. (...) 39 млн. души в страната днес не са успели да вземат шофьорския изпит." Това казва спокоен женски глас зад кадър в новата реклама на Audi, излъчвана пред американските зрители.

Кадрите показват опасни ситуации и недостатъци в настилката и знаците по пътищата в страната. Целта им е да представят Audi A6 като автомобил, проектиран така, че „анализира информацията в реално време, разчита докосването с пръст и прави 2000 решения всяка секунда”. 

Рекламният филм е дело на агенция Venables Bell & Partners, САЩ, информира Advertolog. В центъра му стои идеята, че с тази кола пътят може да стане по-интелигентно място. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Полша свали руски дронове, нарушили въздушното ѝ пространство
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
Най-старият хотел в света: 1300 години история и гостоприемство
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Времето: Септемврийско слънце с летни температури
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"