Пътят като по-интелигентно място


"Докато се движим с автомобила безброй опасни обекти отвличат вниманието ни. (...) 39 млн. души в страната днес не са успели да вземат шофьорския изпит." Това казва спокоен женски глас зад кадър в новата реклама на Audi, излъчвана пред американските зрители.

Кадрите показват опасни ситуации и недостатъци в настилката и знаците по пътищата в страната. Целта им е да представят Audi A6 като автомобил, проектиран така, че „анализира информацията в реално време, разчита докосването с пръст и прави 2000 решения всяка секунда”. 

Рекламният филм е дело на агенция Venables Bell & Partners, САЩ, информира Advertolog. В центъра му стои идеята, че с тази кола пътят може да стане по-интелигентно място. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 26 ноември. Имен ден празнуват Стилиан, Стилян, Стилиана, Стиляна
Борисов: ЕС ще ни даде дерогация за отбраната и дефицитът ще стане 2,7%
Мерц: Путин няма как да излезе успешно от войната в Украйна
Хиляди часове труд и 70 тона кеш: как еврото сменя лева в магазините?
Тръмп изпраща свои представители в Москва и Киев, отказа се от крайния срок за мирния план
CNN: Украйна се е съгласила на мирно споразумение за спиране на войната
Бившият бразилски президент Болсонаро ще прекара 27 години в килия със самостоятелна баня
Бизнес перспективи: Накъде се е насочил криптопазарът?