Пътят като по-интелигентно място

"Докато се движим с автомобила безброй опасни обекти отвличат вниманието ни. (...) 39 млн. души в страната днес не са успели да вземат шофьорския изпит." Това казва спокоен женски глас зад кадър в новата реклама на Audi, излъчвана пред американските зрители.

Кадрите показват опасни ситуации и недостатъци в настилката и знаците по пътищата в страната. Целта им е да представят Audi A6 като автомобил, проектиран така, че „анализира информацията в реално време, разчита докосването с пръст и прави 2000 решения всяка секунда”. 

Рекламният филм е дело на агенция Venables Bell & Partners, САЩ, информира Advertolog. В центъра му стои идеята, че с тази кола пътят може да стане по-интелигентно място. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Президентът Радев пристигна в Казахстан
България получи и втория си изтребител F-16
Йотова: Имам подозрения, че случаите на незаконни домове и на насилие не са само тези