Пътят като по-интелигентно място

"Докато се движим с автомобила безброй опасни обекти отвличат вниманието ни. (...) 39 млн. души в страната днес не са успели да вземат шофьорския изпит." Това казва спокоен женски глас зад кадър в новата реклама на Audi, излъчвана пред американските зрители.

Кадрите показват опасни ситуации и недостатъци в настилката и знаците по пътищата в страната. Целта им е да представят Audi A6 като автомобил, проектиран така, че „анализира информацията в реално време, разчита докосването с пръст и прави 2000 решения всяка секунда”. 

Рекламният филм е дело на агенция Venables Bell & Partners, САЩ, информира Advertolog. В центъра му стои идеята, че с тази кола пътят може да стане по-интелигентно място. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 2 януари. Имен ден празнуват Горан, Силвия, Силва, Силвестър
Микропенсиониране: Какво се крие зад новия HR феномен и приложим ли е той за вас?
Европа е изправена пред „продължаващ упадък“, ако не внесе ред у дома, предупреждават икономисти
Факторите, които отличават най-добрите екипи от останалите
Цитат на деня
Байдън: Заподозреният за атаката в Ню Орлиънс е бил вдъхновен от „Ислямска държава“
"Станете рано, работете до късно и открийте нефт" - мъдри мисли за парите и мястото им в живота
BYD настига Tesla по продажби на електромобили