Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Пътят като по-интелигентно място
"Докато се движим с автомобила безброй опасни обекти отвличат вниманието ни. (...) 39 млн. души в страната днес не са успели да вземат шофьорския изпит." Това казва спокоен женски глас зад кадър в новата реклама на Audi, излъчвана пред американските зрители.
Кадрите показват опасни ситуации и недостатъци в настилката и знаците по пътищата в страната. Целта им е да представят Audi A6 като автомобил, проектиран така, че „анализира информацията в реално време, разчита докосването с пръст и прави 2000 решения всяка секунда”.
Рекламният филм е дело на агенция Venables Bell & Partners, САЩ, информира Advertolog. В центъра му стои идеята, че с тази кола пътят може да стане по-интелигентно място. Можете да го видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.