Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама, която създава поръчки
Реклама, която създава поръчки
Обновена 01:10ч., 22.04.2015
Много реклами популяризират, но не мотивират. Кога искате да видите как клиентите ви плащат за стоките и услугите на вашата фирма? По-скоро, колкото се може по-бързо или направо - веднага, нали!?
Има класически трикове в рекламата, които я правят не само запомняща се, но и подтикваща към действие, разказва сп. Entrepreneur. Ето 3 простички начина да накарате клиентите си веднага да наберат фирмения телефон, да влязат в сайта ви или да станат от креслото и да отидат в магазина.
- Използвайте в рекламата ключови думи за спешност. Послания като „Поръчайте сега!”, „Обадете сe!”, „Не закъснявайте!”, „Побързайте!” и „Променете ... сега!”, наистина имат ефект, въпреки че вероятно ви се струват банални и неподходящи. Подобен род фрази се запомнят и подтикват към действие. Не се притеснявайте да ги включите във вашето маркетингово съобщение. Имайте предвид обаче, че всяка реклама трябва да съдържа само една такава фраза и тя трябва да се споменава само веднъж.
- Сложете в рекламата си времеви период. Ако става дума за промоция, на всяка цена уточнете, че важи до определена крайна дата. Внедрете важни забележки като „валидно за първите 500 купувача” или „само до следващата седмица”.
- Улеснете максимално клиента. Колкото по-малко време губи той, за да поръча и купи продукта или услугата ви, толкова по-добре! Не разпространявайте само адреса на корпоративната ви уеб-страница, а направо промотирайте линка в нея, където потребителите могат да извършат желаното от вас действие - да се информират, абонират или да платят. Ако каните купувачите да посетят магазините ви, добавете карта, която ще ги ориентира лесно и сложете рекламни табели на магазина ви на близките улици.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Шнабел от ЕЦБ предупреждава срещу последователни намаления на лихвите, вижда „риск от преждевременно разхлабване“
Икономика |
Обновена 10:20ч., 17.05.2024
Орбан: Роберт Фицо е между живота и смъртта
Политика |
Обновена 10:00ч., 17.05.2024
Китай е „критичен“ глобален доставчик, пълното отделяне може да е невъзможно, показва ново проучването
Икономика |
Обновена 09:45ч., 17.05.2024
Tурнето на Тейлър Суифт ще донесе $1,2 млрд. на британската икономика, прогнозира Barclays
Любопитно |
Обновена 09:25ч., 17.05.2024
Подкаст „Ти водиш“: Свят на ръба, новото активно поколение и промените във формата на лично щастие
Подкасти | Общество |
Обновена 12:31ч., 15.05.2024
Домашните по математика могат да донесат повече вреда, отколкото полза
Наука и Здраве |
Обновена 12:00ч., 12.05.2024
На днешната дата, 17 май. Ден на българския спорт
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 17.05.2024
dormakaba business services – Да изградиш екипа и културата от нулата
Компании | Advertorial |
Обновена 11:56ч., 16.05.2024
Екшън план срещу тревожността
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 17.05.2024
Мизофонията всъщност може да е много по-често срещана, отколкото си мислехме
Наука и Здраве |
Обновена 10:00ч., 12.05.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:30ч., 17.05.2024
Време ли е за ребрандиране?
Маркетинг |
Обновена 01:15ч., 17.05.2024
Въпросите, които всеки лидер трябва постоянно да си задава
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 16.05.2024
Коментари
Няма въведени кометари.