Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама, която създава поръчки
Много реклами популяризират, но не мотивират. Кога искате да видите как клиентите ви плащат за стоките и услугите на вашата фирма? По-скоро, колкото се може по-бързо или направо - веднага, нали!?
Има класически трикове в рекламата, които я правят не само запомняща се, но и подтикваща към действие, разказва сп. Entrepreneur. Ето 3 простички начина да накарате клиентите си веднага да наберат фирмения телефон, да влязат в сайта ви или да станат от креслото и да отидат в магазина.
- Използвайте в рекламата ключови думи за спешност. Послания като „Поръчайте сега!”, „Обадете сe!”, „Не закъснявайте!”, „Побързайте!” и „Променете ... сега!”, наистина имат ефект, въпреки че вероятно ви се струват банални и неподходящи. Подобен род фрази се запомнят и подтикват към действие. Не се притеснявайте да ги включите във вашето маркетингово съобщение. Имайте предвид обаче, че всяка реклама трябва да съдържа само една такава фраза и тя трябва да се споменава само веднъж.
- Сложете в рекламата си времеви период. Ако става дума за промоция, на всяка цена уточнете, че важи до определена крайна дата. Внедрете важни забележки като „валидно за първите 500 купувача” или „само до следващата седмица”.
- Улеснете максимално клиента. Колкото по-малко време губи той, за да поръча и купи продукта или услугата ви, толкова по-добре! Не разпространявайте само адреса на корпоративната ви уеб-страница, а направо промотирайте линка в нея, където потребителите могат да извършат желаното от вас действие - да се информират, абонират или да платят. Ако каните купувачите да посетят магазините ви, добавете карта, която ще ги ориентира лесно и сложете рекламни табели на магазина ви на близките улици.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Nestle съкращава 16 000 работни места и прави опит да увеличи продажбите
Компании |Революционна „супер“ ваксина може напълно да спре растежа и разпространението на рака
Наука и Здраве |Meta инвестира 1,5 милиарда долара в AI център за данни в Тексас
Компании |Администрацията на САЩ е упълномощила ЦРУ за тайни операции във Венецуела
Свят |Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |Москва предаде на САЩ 350 страници документи за убийството на президента Джон Кенеди
Свят |Ризантела: Орхидеята, която цъфти под земята
Любопитно |Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня
Свят |Свръхзареден витамин K може да помогне на мозъка да се самолекува
Наука и Здраве |Времето: Остава облачно, сутринта и с мъгли
България |Палестинската автономия започва кампания в Европа за признаване на палестинската държава
Свят |Палеонтолози откриха най-дългата пътека за разходки на динозаврите
Любопитно |На днешната дата, 16 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията

GROHE Dice: когато дизайнът срещне DIY и превърне ремонта на банята в бизнес казус с бърза възвръщаемост

Коментари
Няма въведени кометари.