Рекламният „Оскар“ отива при Samsung

Рекламният „Оскар“ отива при Samsung

18 марки използваха едно от гледаните събития на годината - церемонията на връчване на наградите „Оскар“ на Американската филмова академия, за да се рекламират. Сред тях, най-голям успех постигна  Samusng като спечели огромна популярност от участието си в престижното киносъбитие, което се сдоби с рекордна гледаемост за десетилетие.

Виж още: „Оскарите“ счупиха рекорд на „Приятели“

В церемонията тази година се презентираха Samsung, Pepsi, Google, Netflix, McDonald's, American Express, Lipton, Cadillac, Oreo, Prada, Snickers, JC Penney, Dove Chocolate, Coldwell Banker, Chevrolet, AARP, Sprint, Lexus. Samsung е най-печелившата сред тях, според изследователската фирма Kontera Insights, цитирана от Adweek. Водеща причина е „епохалното“ селфи, което водещата на церемонията Елън Дедженеръс си направи със смартфон Samsung Galaxy Note по време на наградите – снимката стана най-споделяната в Twitter досега.

Според Kontera, която анализира милиони дигитални прегледи, Samsung е била спомената 40 000 пъти в Twitter, Facebook и други социални медии по време на излъчената по телевизия ABC в САЩ тричасова церемония. Въпреки че Дедженеръс фактически не споменава бранда в нейния туит, който бе споделен 1.3 млн. пъти, изследователската фирма от Сан Франциско отчита, че Samsung е достигнала пик от 900 онлайн споменавания на името й за минута, заради инициативата на водещата. Продуктовото позициониране се вписа чудесно в излъчването на спота на Samsung "You Need to See This" по време на наградите.

Google, Netflix, McDonald's и Oreo също представиха реклами със значителен успех в блока на шоуто. Спотът на Pepsi за мини кутийките й генерира най-голямата активност в Twitter за нощта. Pepsi достигна 1200 туит съобщения за минута, след като рекламата се завъртя.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ