Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламният „Оскар“ отива при Samsung
18 марки използваха едно от гледаните събития на годината - церемонията на връчване на наградите „Оскар“ на Американската филмова академия, за да се рекламират. Сред тях, най-голям успех постигна Samusng като спечели огромна популярност от участието си в престижното киносъбитие, което се сдоби с рекордна гледаемост за десетилетие.
Виж още: „Оскарите“ счупиха рекорд на „Приятели“
В церемонията тази година се презентираха Samsung, Pepsi, Google, Netflix, McDonald's, American Express, Lipton, Cadillac, Oreo, Prada, Snickers, JC Penney, Dove Chocolate, Coldwell Banker, Chevrolet, AARP, Sprint, Lexus. Samsung е най-печелившата сред тях, според изследователската фирма Kontera Insights, цитирана от Adweek. Водеща причина е „епохалното“ селфи, което водещата на церемонията Елън Дедженеръс си направи със смартфон Samsung Galaxy Note по време на наградите – снимката стана най-споделяната в Twitter досега.
Според Kontera, която анализира милиони дигитални прегледи, Samsung е била спомената 40 000 пъти в Twitter, Facebook и други социални медии по време на излъчената по телевизия ABC в САЩ тричасова церемония. Въпреки че Дедженеръс фактически не споменава бранда в нейния туит, който бе споделен 1.3 млн. пъти, изследователската фирма от Сан Франциско отчита, че Samsung е достигнала пик от 900 онлайн споменавания на името й за минута, заради инициативата на водещата. Продуктовото позициониране се вписа чудесно в излъчването на спота на Samsung "You Need to See This" по време на наградите.
Google, Netflix, McDonald's и Oreo също представиха реклами със значителен успех в блока на шоуто. Спотът на Pepsi за мини кутийките й генерира най-голямата активност в Twitter за нощта. Pepsi достигна 1200 туит съобщения за минута, след като рекламата се завъртя.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.