Роби Уилямс стана маркетинг директор на Volkswagen

Роби Уилямс стана маркетинг директор на Volkswagen

Роби Уилямс стана маркетинг директор на Volkswagen, съобщи компанията на официалната си страница и във Facebook. На новият си пост британският поп изпълнител вече е представил рекламната кампания Club & Lounge на новата серия автомобили на марката.

Слоган на кампанията стана изречението „Колко хубаво звучи това” (Wie gut klingt das denn).  С него с представят 9 модела, сред които модификации на Golf, Polo, Beetle и Tiguan. Предварителните им продажби започнаха на 18 декември.

Роби Уилямс е сред най-известните британски поп певци. Елтон Джон го нарече Франк Синатра на XXI в. Продажбите на албумите му надхвърлят 55 млн.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
МОН предлага намаляване на часовете по чужд език в осми клас