Роби Уилямс стана маркетинг директор на Volkswagen

Роби Уилямс стана маркетинг директор на Volkswagen

Роби Уилямс стана маркетинг директор на Volkswagen, съобщи компанията на официалната си страница и във Facebook. На новият си пост британският поп изпълнител вече е представил рекламната кампания Club & Lounge на новата серия автомобили на марката.

Слоган на кампанията стана изречението „Колко хубаво звучи това” (Wie gut klingt das denn).  С него с представят 9 модела, сред които модификации на Golf, Polo, Beetle и Tiguan. Предварителните им продажби започнаха на 18 декември.

Роби Уилямс е сред най-известните британски поп певци. Елтон Джон го нарече Франк Синатра на XXI в. Продажбите на албумите му надхвърлят 55 млн.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие
Петролът поскъпва след решението на ОПЕК+ за умерено увеличение на добива и опасенията за доставките от Русия
Времето: Слънчево с временни увеличения на облачността