Романтична машина реагира само на двойки

Свети Валентин отдавна мина, но Coca-Cola продължава да печели внимание в мрежата с кампания за празника влюбените.

Компанията представя във видео експеримент, вероятно заснет във Великобритания и отразен от медии на Острова, въпреки че никъде не става ясно в кой точно град. Видеоклипът от 2:15 минути показва високотехнологична, романтична инициатива. Coca-Cola създава виртуална машина за продажба на нейни напитки, която заработва като прожекция на стена на улицата само когато покрай нея премине влюбена двойка. Машината не реагира на хора, които вървят сами. Ако са двойка обаче заработва като прожекция, пита ги с надпис как се казват и след това излъчва пред тях кратка презентация от цветни кадри. Накрая им подарява две кутийки кола, всяка от които с персонален надпис на имената.

Видеото следва герила кампания на бранда от Свети Валентин през 2012 г., в която компанията инсталира в един от най-оживените молове в Истанбул машина, която възнаграждаваше двойките след като се целунат с кутийка от нейните продукти.

Coca-Cola e компанията, която откри връзката между забавните и умни машини за продажба на безалкохолни на публичните места и „вирусния” ефект на споделяне, който предизвикват клиповете със случки с тях в мрежата. Така тя създаде цяла нова маркетинг категория, според Adweek.

Ето и видеото, отразено от британските медии. Въпреки че основно се харесва, не му липсват и отрицатели. Те коментират, че ако си нямаш приятел или приятелка, подобен експеримент би те натъжил и че в случая не е ясно дали прожекцията е можела да заработи и за случайни минувачи – мъж и жена, които не се познават, но преминават покрай стената едновременно, за еднополови двойки или пък братя и сестри.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ