Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Сиена Милър и Орландо Блум в кампания за африканските училища
Кино звездите Сиена Милър и Орландо Блум се включиха в кампания на Hugo Boss за африканските училища, пише BrandRepublic. Посланиците на марката парфюми Boss Orange промотират благотворителна инициатива съвместно с УНИЦЕФ, която цели да бъдат събрани средства за училищата в Мадагаскар.
Във видеорекламата на кампанията Милър и Блум обясняват идеята на кампанията „Today. To Help. Together” и разказват за нейните цели.
Boss Orange вече е направила единично дарение от 300 хил. долара на училищата в страната, с което са купени мебели за стаите на класовете в предучилищна възраст. Част от средствата са вложени в обучението на училите. Закупени са тетрадки и канцеларски принадлежности. Очаква се, че приблизително 60 хил. деца ще се възползват от инвестицията на кампанията.
Маркетинг инициативата ще се разпространи под формата на онлайн реклама, в печата и в магазините на Hugo Boss.
Едва 7% от децата на възраст между 3 и 7 г. в Мадагаскар ходят на детска градина и участват в предучилищните мероприятия. Половината от тях на възраст 6 г. не могат да кажат правилно името си и точната си възраст, което ги прави неподготвени за началните класове.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.