Сиена Милър и Орландо Блум в кампания за африканските училища

Кино звездите Сиена Милър и Орландо Блум се включиха в кампания на Hugo Boss за африканските училища, пише BrandRepublic. Посланиците на марката парфюми Boss Orange промотират благотворителна инициатива съвместно с УНИЦЕФ, която цели да бъдат събрани средства за училищата в Мадагаскар.

Във видеорекламата на кампанията Милър и Блум обясняват идеята на кампанията „Today. To Help. Together” и разказват за нейните цели.

Boss Orange вече е направила единично дарение от 300 хил. долара на училищата в страната, с което са купени мебели за стаите на класовете в предучилищна възраст. Част от средствата са вложени в обучението на училите. Закупени са тетрадки и канцеларски принадлежности. Очаква се, че приблизително 60 хил. деца ще се възползват от инвестицията на кампанията.

Маркетинг инициативата ще се разпространи под формата на онлайн реклама, в печата и в магазините на Hugo Boss.

Едва 7% от децата на възраст между 3 и 7 г. в Мадагаскар ходят на детска градина и участват в предучилищните мероприятия. Половината от тях на възраст 6 г. не могат да кажат правилно името си и точната си възраст, което ги прави неподготвени за началните класове.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Иран отхвърля преговорите за прекратяване на войната с Израел, Тръмп вижда Путин като посредник за мир
Междувременно в Ливан: Танци и музика на фона на балистичните ракети (ВИДЕО)
Почина Леонард Лаудър – мъжът, който превърна Estee Lauder в козметична империя
Boeing понижи прогнозата си за търсенето на пътнически самолети през следващите 20 години
Зеленски призова лидерите на страните от Г-7 да засилят натиска над Русия по време на срещата си в Канада
За първи път жена оглавява британското външно разузнаване
За пет месеца органите на реда са хванали повече наркотици, отколкото за цялата 2024 г.
Зеленски се надява ескалацията между Израел и Иран да не доведе до спад в помощта за Киев