Силна реклама на Procter & Gamble, посветена на майките


В хода на Олимпийските игри американският гигант Procter & Gamble показа силна телевизионна реклама, която развълнува огромна част от аудиторията по света. Видеото е посветено на героичните усилия на майките, които отглеждат бъдещите най-добри спортисти в света. Кадрите в него показват атмосферата в домовете и градовете на различни държави. Основни герои са децата.

Тази реклама е в списъка с телевизионните клипове от 2012 година, аналог на носители на награди „Оскар”, коментират авторите в Adme.ru. Тя е в списъка на рекламните филми, номинирани за награда „Еми”. Церемонията по присъждането на тази награда на най-добрите постижения в света на рекламата, определяни в САЩ като “outstanding advertising”, ще се проведе в Кодак Тиатър в Лос Анджелис на 23 септември. Предстои да видим дали ще бъде отличена. Но дори и да не бъде, рекламата безспорно спечели симпатиите на мнозина сред интернет потребителите с общо над 7 млн. прегледа в YouTube и изцяло позитивни коментари.

Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
„Файненшъл таймс“: Тръмп е призовал Зеленски да приеме условията на Путин за край на войната
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 20 до 26 октомври
Шефът на НСИ: Над 41% е натрупаната за 5 години инфлация
Oreo трансформира пешеходните пътеки в бисквитки, за да стимулира импулсивните покупки
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Важни решения по пътя към успеха
Едни от най-големите приложения и уебсайтове в света спряха да работят