Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Симпатична анимация рекламира белгийския автобусен транспорт
„По-умно е да пътуваме в групи.” Това е посланието на нови кратки анимационни реклами на белгийската фирма за автобусни превози De Lijn.
Компанията Vlaamse Vervoersmaatschappij De Lijn, или само De Lijn, е управлявана от фламандското правителство в Белгия. Тя осигурява публичен транспорт по същата система, както са ръководени държавните жп линии и пощенските пратки в страната. В състава й влизат над 3650 автобуса и близо 360 трамвая.
След 1991 г. тя предлага на възрастните жители на Фландрия над 65 г. безплатен транспорт, както и отстъпки за всички на възраст под 25 г. De Lijn е смятана от властите в Белгия като важна част от опитите им да бъде намален тежкия автомобилен трафик и да бъдат понижени нивата на въглеродните емисии в страната.
За тази цел те финансираха кратките тв реклами на компанията с анимационните герои пингвини и мравки (агенция Duval Guillaume Брюксел). Последната реклама с мравките можете да видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.