Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Симпатична реклама на списание в iPad
Малко, красиво русо момиченце разглежда списание с леко учудена физиономия. Слага пръст върху картинките и се чуди защо не помръдват. Момиченцето е от поколението, което от ранно детство познава по-добре функцията тъч скрийн, от хартиените послания. Съвършено нова представа за списанията се задава с идването на таблета.
Това е идеята на новата реклама на бразилското списание Veja, която представя приложението за четене на изданието с iPad.
Флимчето е една от най-добрите идеи на силната бразилска школа в рекламата от последната година. Тя бързо стана симпатична на зрителите, рекламистите и интернет потребителите, които й слагат рейтинг 9 от 10 в специализираните сайтове за нова телевизионна и видео реклама. Агенция: G2 Grey, Сао Паоло.
Можете да я видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.